تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موهای عجیب بدن این گربه +عکس

موهای عجیب بدن این گربه +عکس

 

به گزارش ایران ناز یک گربه زیبا و جذاب بخاطر بیماری فراموشی صاحبش تبدیل به هیولایی عجیب گشته است ! صاحب این  گربه بخاط بیماریش فراموش میکرده به گربه اش رسیدگی کند و به همین خاطر گربه اش شبیه به یک دسته کانوای درهم تنیده و عجیب و غریب شده است !

 

گربه‌ای را ببینید که چند سال بدون رسیدگی به موهایش را گذرانده و حالا تبدیل به حیوانی عجیب و پر مو شده است. به گزارش ایران ناز تصویری که می‌بینید مربوط به یک حیوان عجیب و پر مو نیست که موهایی در هم رفته داشته باشد و آن را اذیت نکند بلکه گربه‌ ای را نشان می‌دهد که در موهای بافته شده خود به مدت چندین سال است که مانده است.

موهای عجیب بدن این گربه +عکس

صاحب این گربه یک فرد پیر بوده است که از آلزایمر رنج می‌برده است و تا زمانی که برای بردن او به خانه سالمندان مراجعه نکرده بودند، گربه در همین وضعیت مانده بود و درفضای خانه صاحبش می‌گشت.

 

موهای عجیب بدن این گربه +عکس

گفتنی است؛ افرادی که در کلینیک حیوانات پنسیلوانیا کار می‌کردند، مجبور شدند برای اینکه گربه را از این وضعیت رها کنند تمام موهای آن را با ماشین بتراشند.

 

موهای عجیب بدن این گربه +عکس

 

مطالب مرتبط:

 

پیرترین گربه ی دنیا با 31 سال سن (عکس)

 

گواهی فوت گربه در پرواز اصفهان به کیش +عکس

 

عکس هایی باورنکردنی از زیباترین گربه های دنیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موهای عجیب بدن این گربه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..