تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج توده ۷ کیلویی از بدن زن بیمار در کرج!! +عکس

عصر دیروز(جمعه سوم دی‌ماه) یک زن 49 ساله برای خارج کردن توده‌ای‌ که از مدت‌ها پیش در تخمدان سمت راستش جا خوش‌کرده بود به بیمارستان شهید کمالی مراجعه‌ کرد.

خروج توده ۷ کیلویی از بدن بیمار کرجی

 مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی از خارج‌کردن یک توده هفت‌کیلویی از بدن یک بیمار خبر داد.


 
خروج توده ۷ کیلویی از بدن زن بیمار کرجی

«فاطمه شهبازی» اظهار کرد: عصر دیروز(جمعه سوم دی‌ماه) یک زن 49 ساله برای خارج کردن توده‌ای‌ که از مدت‌ها پیش در تخمدان سمت راستش جا خوش‌کرده بود به بیمارستان شهید کمالی مراجعه‌ کرد.

وی ادامه داد: این بیمار در ابتدا متوجه وجود توده در بدنش نشده بود و تصور می‌کرد با زیاد شدن وزنش دچار افزایش حجم شکم شده است.

مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی افزود: این خانم به‌علت درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه‌کرده و پس از انجام آزمایش‌های مختلف متوجه وجود توده در شکم خود شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: بالاخره این بیمار عصر دیروز(جمعه سوم دی‌ماه) برای خارج‌ کردن توده بستری شد و یک تیم پزشکی هفت نفره با دو نفر متخصص مسئولیت عمل وی را به عهده‌ گرفتند.

وی توضیح داد: خارج کردن توده از شکم این بیمار بیش از دو ساعت طول کشید و درنهایت یک توده هفت کیلویی از بدن وی خارج شد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی یادآور شد: هم‌اکنون وضعیت عمومی این زن خوب است و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ایسنا

اخبار مرتبط:

خروج توده 7 کیلویی از شکم یک زن قزوینی!! + عکس

خروج توده 15 کیلویی از شکم زن سلماسی

خروج این توده تخمدان12کیلویی از شکم یک زن در رشت+عکس

خروج توده 9 كيلويی از شكم بيمار قمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج توده ۷ کیلویی از بدن زن بیمار در کرج!! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..