تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ یکشنبه ۵ دی، مدارس تعطیل است یا نه؟

معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران فردا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود گفت: تمام مدارس پایتخت باز است.

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران و تعطیلی مدارس

معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران فردا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود گفت: تمام مدارس پایتخت باز است.

محمد رستگاری در مورد آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران گفت: در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 میزان غلظت آلاینده‌ها فراتر از حد مجاز و بر روی عدد 154 قرار داشت که نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود از حجم میزان غلظت آلاینده‌ها تا فردا کاسته شود اما همچنان کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

رستگاری در مورد احتمال تعطیلی دوباره مهدهای کودک و مدارس گفت: فردا تعطیلی نخواهیم داشت و تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی باز خواهد بود.

فارس

اخبار مرتبط:

وضعیت تعطیلی مدارس تهران تا آخر هفته!

تهران در محاصره آلودگی /این هوا برای همه ناسالم است!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ یکشنبه ۵ دی، مدارس تعطیل است یا نه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..