تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند ۵ نفره سرقت مسلحانه در غرب تهران/ حق پیگیری اظهارات اعضای شورا درباره ترافیک تهران محفوظ است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اعضای باند ۵ نفره که در غرب تهران هفته گذشته اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با سرقت های مسلحانه در تهران اظهار داشت: روز یکشنبه گذشته خبری آمد که چند سرقت مسلحانه در غرب تهران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی بیشتر حکایت از آن داشت که یک باند ۵ نفره، سرقت‌ها را انجام داده‌اند که به این ترتیب دستگیری آن ها در دستور کار قرار گرفت.

ساجدی نیا گفت: با تلاش های پلیس ظرف ۷۲ ساعت این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این باند علاوه بر تهران در شهرهای اطراف نیز سرقت و زورگیری کردند که بیشترین میزان این سرقت ها در فروشنده های مواد غذایی است.

وی تصریح کرد: آن چه مهم است سرقت مسلحانه با سلاح گرم و سرد است که همه این افراد سابقه دار هستند.

ساجدی نیا در رابطه با ارزش سرقت های انجام شده گفت: بحث ارزش سرقت آن چنان اهمیتی ندارد، بلکه مسئله مهم رعب و وحشتی است که ایجاد کردند.

سردار سرتيپ ساجدی‌نیا، درباره اظهارات چند نفر از اعضاي شوراي شهر درباره مصنوعي بودن ترافيك روزهاي اخير تهران گفت: پلیس قصد ورود به حواشی را ندارد و ما ضمن تشکر از اعضای شورا که همواره در کنار پلیس بوده و ما را در ماموریت ها یاری کرده‌اند، باید بگویم که تعدادی از اعضا اظهاراتی را مطرح کردند که خودشان پاسخش را در جلسه دريافت كردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصريح كرد: از نظر ما همین پاسخ ‌ها کفایت می‌کند البته حق ما برای پیگیری این موضوع و اظهاراتی که درباره ترافيك مطرح شده محفوظ است. 


وی افزود: البته ناجا نیز به نوبه خود این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ساجدی نیا همچنین در رابطه با آمار سرقت در تهران نیز گفت: 14درصد نسبت به سال گذشته کاهش سرقت داشته ایم.

وی تصریح کرد: در دستور کار قرار داریم که تعداد گشت های پلیس در چند روز آینده به ویژه در روزهای پایانی سال جهت تامین امنیت شهروندان افزوده شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با فعالیت آرایشگاه های زنانه گفت: ما برای برپایی آرایشگاههای زنانه ضوابطی داریم که هر فردی که این ضوابط را رعایت نکند براساس قانون با وی برخورد می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند ۵ نفره سرقت مسلحانه در غرب تهران/ حق پیگیری اظهارات اعضای شورا درباره ترافیک تهران محفوظ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..