تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا سال آینده میلادی شاهد گلکسی S8 پلاس 6 اینچی سامسونگ خواهیم بود؟

آیا سال آینده میلادی شاهد گلکسی S8 پلاس 6 اینچی سامسونگ خواهیم بود؟

پرچمداران جدید سری گلکسی S8 سامسونگ احتمالا در آوریل سال 2017 میلادی یعنی بیش از یک سال پس از خانواده گلکسی S7 رونمایی خواهند شد. اگرچه سامسونگ هنوز به میزان کافی برای تایید اخبار مربوط به گلکسی S8 آماده نیست، شایعات مختلفی درباره این گوشیه هوشمند در اینترنت منتشر شده است. آخرین شایعات در این زمینه از سوی یک وب سایت کره ای به نام MK News شنیده شده که از برنامه ریزی سامسونگ برای عرضه نسخه پلاس گلکسی S8 خبر می‌دهد. با تک شات همراه باشید.

ظاهرا گلکسی S8 Plus به نمایشگر 6 اینچی و گلکسی S8 به نمایشگری 5 اینجی مجهز خواهد بود. از سوی دیگر احتمالا هر دو مدل دارای نمایشگر کواد اچ دی خمیده در دو طرف خواهند بود به این ترتیب دیگر نیازی نیست که در نامگذاری آنها از کلمه اج به معنی خمیده استفاده شود زیرا حالت خمیده وجه تمایز این دو گوشی نیست.

گرچه نمایشگر 6 اینچی بزرگ به نظر می‌رسد احتمالا به دلیل استفاده از طراحی بدون حاشیه و نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی، ابعاد گلکسی اس 8 پلاس شبیه به گلکسی نوت 7 با نمایشگر 5.7 اینچی به نظر می رسد. هر دو مدل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر خود خواهند بود البته شایعات دیگری درباره تعبیه اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی نیز منتشر شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا سال آینده میلادی شاهد گلکسی S8 پلاس 6 اینچی سامسونگ خواهیم بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..