تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تور زمستانی کنسرت ناگفته از 6 دی ماه

‎تور زمستانی کنسرت «ناگفته» با حضور حافظ و شهرام ناظری در ماه های دی، بهمن و اسفند سال جاری برگزار می شود.

- ‎تور زمستانی کنسرت �ناگفته� با حضور حافظ و شهرام ناظری در ماه های دی، بهمن و اسفند سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، تور زمستانی کنسرت ناگفته با حضور حافظ ناظری و شهرام ناظری در ماه های دی، بهمن و اسفند سال جاری در بوشهر، رشت، اراک، کرمانشاه، بندرعباس، خوزستان، کرج، سمنان و تهران روی صحنه می رود.

تور زمستانی ناگفته اثری از حافظ ناظری با همراهی استاد شهرام ناظری، که در اجرای تابستانی خود با بیش از 50 هزار شرکت کننده عنوان پرمخاطب ترین تور کنسرت موسیقی ایران را به خود اختصاص داده است، اولین اجرای فصل جدید خود را ششم دی ماه در شهر بوشهر آغاز می کند.

تور ناگفته سعی دارد بنا به درخواست علاقه مندان، به شهرهایی که در آنها اجرا نداشته هم سفر کند و بوشهر از جمله این اجرا ها است.

این تور که قرار بود در سفر بعدی خود تنها یک اجرا در تاریخ نهم دی ماه در رشت داشته باشد، با توجه به استقبال علاقه مندانش، اجرای خود را در روز دهم دی ماه در این شهر تمدید کرد.

کنسرت ناگفته 23 دی ماه در کرمانشاه با اجرای قطعات ماندگار به زبان کُردی بر روی صحنه می رود.

آلبوم ناگفته حافظ ناظری، اولین اثر موسیقایی در تاریخ خاورمیانه است که توانسته به مدت دو هفته متوالی در صدر فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان در سایت بیلبورد قرار گیرد.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: شهرام ناظری - ناظری - زمستانی - کنسرت - حافظ ناظری - حافظ - برگزار - کرمانشاه - بوشهر - موسیقی کلاسیک - موسیقی - کنسرت موسیقی - اولین - تاریخ - خاورمیانه - تابستانی - خبرگزاری - بیلبورد - ماندگار - کلاسیک - نهم دی - سمنان - آلبوم - تهران - ایران - گزارش - زبان - جدید - فروش - جهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تور زمستانی کنسرت ناگفته از 6 دی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..