تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزشی بیوتروریسم در مشهد

دوره آموزشی بیوتروریسم در شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي گفت: بر اساس نياز سنجي و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده دوره آموزشي امنيت ملي سطح يك با موضوع بیوتروریسم براي معاونان و مديران این شرکت انجام شد.

مسعود مهدی زاده مقدم با توجه به انواع تهدیدات در حوزه صنعت افزود: بیوتروریسم و فرآورده‌های ویروسی ناشی از آن می تواند یکی از مهمترین، اساسی‌ترین و راحت ترین تهدیدات و اهداف باشد لذا برنامه ریزی جهت برگزاری اینگونه کلاس های آموزشی ضروری است.

او ادامه اظهار کرد : شناسايي نقاط آسيب پذير، طراحي و پياده سازي راهکار هاي مختلف برای کاهش تهديدات در جلسات بعدی آموزش داده مي شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي اظهار داشت: امنيت شامل سه عنصر محرمانگي، يکپارچگي و در دسترس بودن است که با توجه به مباحث مختلف بايد در تمام زمينه ها با دقت عمل کرد.

او خاطر نشان کرد: در اين دوره روشها وشگردهاي نوين جاسوسي، بیوتروریسم، جنگ نرم، امنيت فناوري اطلاعات(IT)، حفاظت تلفني وحفاظت گفتار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
او در پايان گفت:نفوذ فناوري اطلاعات در کليه عرصه ها زياد است در نتيجه نگهداري اطلاعات و محافظت آنها بايد با نهايت دقت انجام شود.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزشی بیوتروریسم در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..