تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده‌ای می‌خواهند فتنه‌گران را تطهیر کنند و به مناصب بازگردانند

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986893

لطفی‌زاده ادامه داد: ما باید جوانب این فتنه را برای مردم بیشتر مشخص کنیم کسانی که در بطن این فتنه بودند را دوباره در پیشگاه مردم رسوا کنیم. عده‌ای می‌خواهند فتنه‌گران را تطهیر کنند و به مناصب بازگردانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک؛ مسلم لطفی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک که به مناسبت ۹ دی در دفتر فرماندهی ناحیه امام صادق برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی جز ایامی است که قطعا منجر به اوج بخشی نظام در همه ابعاد شد و نظام ما را در همه ابعاد بیمه کرد.

وی افزود: دشمن در قالب فتنه در جامعه ما قصد ضربه زدن به نظا م را داشت و اتفاق همانقدر که مضر بود در کنار آن واقعه ۹ دی که در مقابله با آن قرار گرفت اثرات و برکات این ایام نیز برای نظام آنقدر مفید بود که نظام را بار دیگر بیمه کرد.

لطفی‌زاده متذکر شد: در بحث فتنه مخرب‌ترین کار این بود که بزرگترین فرصت را به بزرگترین تهدید تبدیل کردند و نقشه شوم دشمن را تکمیل و این واقعه عظیم را به فاجعه تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: کسانی که این حرکت را پیش بردند، حرف باطل خود را به مردم حق جلوه می‌دادند. کسانی که دایعه‌دار این بودند که در رکاب امام بودند و خود را دلسوز نظام نشان می‌دادند تمام قد مقابل نظام ایستادند و موجب تردید مردم شدند.

لطفی‌زاده با اشاره به سخنان معظم له اظهار داشت: فتنه ۸۸ موضوعی نبود که با عملیات این مشکل رفع شود این مشکل باید با حضور خود مردم رفع شود. ایشان در این موضوع بسیار کنار آمدند.

وی مطرح کرد: آنها موضوعات خود را با بنگاه‌های خبری غرب هماهنگ کردند. آنها یک سری آدم‌های دنیا طلب هستند و بعد از گذشت زمان نه چندان طولانی مردم به حقیقت اصلی دست پیدا کردند. مردم نسبت به فتنه بصیرت پیدا کردند. اخرین قدم این بود که خیمه‌های امام حسین را آتش زدند و مردم در مقابل آنها ایستادند.

فرمانده سپاه آبیک، ادامه داد: فتنه ‌و فتنه‌گران بزرگترین خیانت را به انقلاب کردند. کسانی که سکوت کردند و آتش به هیزم فتنه ریختند آنها خائن هستند و موجب این شدند که دشمن ما زیاده‌خواه شود.

وی متذکر شد: بعد فتنه، کش و قوس هسته‌ای قوت گرفت. اینها به نظام ما خیانت کردند. در گرامی‌داشت این ایام باید به چند موضوع توجه کنیم‌.

لطفی‌زاده ادامه داد: ما باید جوانب این فتنه را برای مردم بیشتر مشخص کنیم کسانی که در بطن این فتنه بودند را دوباره در پیشگاه مردم رسوا کنیم. عده‌ای می‌خواهند فتنه‌گران را تطهیر کنند و به مناصب بازگردانند.

وی افزود: حضرت آقا گفتند حتی اگر فتنه‌گران توبه کنند باز لیاقت نشستن به مناصب دولتی را ندارند. کسانی که در دستگاه‌ فتنه حرکت کردند نباید در دستگاه‌ دولتی باشند. چهره‌هایی که همراه بودند و ساکت شدند باید دوباره رسوا شود.

وی با تأکید بر مؤلفه‌هایی که باعث پیروزی بر فتنه‌گران بود، گفت: اولین مورد توجه به ارزش‌ها بود. در ایام ماه محرم به واسطه ارزش حسینی به بصیرت رسیدند.

لطفی‌زاده ادامه داد: رهبری در ایجاد بصیرت نقش تعیین کننده‌ای دارد. حضور سرنوشت ساز مردم بر ای مقابله بافتنه و فتنه‌گران بسیار موثر بود. ما در این دهه باید این سه موضوع را در بین مردم تبیین کنیم.

در همین راستا چندین جلسه روشنگری در روزهای  دوم، چهارم و ششم دی ماه جلسه روشنگری برگزار می‌شود و با برگزاری این جلسات روشنگری در سطح محلات و اقشار شاهد این باشیم مردم ما در دستیابی به حقیقت‌های نظام حرکت کنند و هیچ تردیدی در دلشان راه نیابد و در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کنند.

لنتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده‌ای می‌خواهند فتنه‌گران را تطهیر کنند و به مناصب بازگردانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..