تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده فانی! /آیا امروز؛ حقوق با جیب های فرهنگیان آشتی می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ یکی از معلمان گلستانی می گوید: 30 و یکم و دوم و الان 4 روز از ماه گذشته است، ما حقوق خود را  از چه کسی طلب کنیم، مسئول  وخزانه دار حقوق فرهنگیان چه کسی است؟ جز وزیر محترم .

وی ادامه می دهد: چرا ما را با وعده های توخالی فریب می دهند، 8 میلیارد از حقوق تک تک ما پایمال شده و یک نفر هم پاسخگو نیست، حالا علنا دست در جیب فرهنگیان کرده اند.

686163

دیگر وعده های بی سرانجام نمی خواهیم

دهقانی می افزاید: هرکسی به هر نحوی مشکلات خود را دارد مسئولان نباید ما را با این همه مشکلات کوچک و بزرگ بازی دهند، دیگر وعده های بی سرانجام نمی خواهیم.

معلم دیگر می گوید: بی برنامگی، بی مسئولیتی و عدم توجه به قشر فرهنگی در فعالیت های مسئولان موج می زند، وعده های سرخرمن می دهند و انتظار دارند که باور کنیم بعد حقوق شهروندی می خواهند برایمان ابلاغ کنند.

حسینی می افزاید: حقوق شهروندی یعنی شما به حقوق حقه یک میلیون فرهنگی واقف نیستید که دروغ می گوید، استخدام شدن معلمان حق التدریسی که چند سالی است که با وعده های شما خام شدیم، همکاران پیش دبستانی که اگر غیرت و تعهد و علاقه نباشد نباید به سراغ آموزش و پرورش بیایند اما با جدیدیت و گاها با حقوق 200 هزار تومان مشغول به کارند.

IMG14343218

پرداخت حقوق فرهنگیان از امروز

نارضایتی ازسوی معلمان سراسر کشور موجب شد، منصور مجاوری، مدیر کل بودجه آموزش و پرورش در مصاحبه ابا خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، از علت تاخیر پرداخت ها سخن بگوید.

این مسئول آموزش و پرورش گفت:علت تأخیر پرداخت حقوق فرهنگیان دیر واریز شدن اعتبارات به خزانه است.

وی افزود: حقوق فرهنگیان به خزانه واریز شده است و پرداخت آن از امروز آغاز می‌شود.

photo 2016 12 24 14 09 20

امیدی به صبح شب بلند یلدا وجود ندارد

با وعده های وزیر جدید آموزش و پرورش! امیدی به صبح یلدا برای فرهنگیان وجود ندارد آنطور که معلمان گلستانی از پرداخت نشدن حقوق آذر در چهارمین روز از روز دیماه خبر می دهد.

به گزارش کلاس بیست؛ با توجه به اینکه طرح هماهنگ پرداخت و یکپارچه حقوق طی چندماه  اخیر اجرایی شده بود، انتظار می رفت حقوق فرهنگیان و برخی ارگان ها نیز مانند سایر نهادها به موقع و حداکثر تا یکم آذر ماه پرداخت شود.

گفتنی است؛ متاسفانه عدم پرداخت معوقات و مطالبات معلمانحق التدریسی،پیش دبستانی ها و مطالبات بازنشستگان از سال ها قبل هم وجود داشته اما مشکلات پرداخت حقوق فرهنگیان شاغل از اواخر سال گذشته تا به امروز گریبان گیر قشر فرهنگی کشور شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده فانی! /آیا امروز؛ حقوق با جیب های فرهنگیان آشتی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..