تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناگفته» ناظری‌ها در زمستان تکرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‎تور زمستانی كنسرت «ناگفته» با حضور حافظ ناظری و شهرام ناظری در ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال جاری در بوشهر، رشت، اراک، کرمانشاه، بندرعباس، خوزستان، کرج، سمنان و تهران برگزار می‌شود.

تور زمستانی «ناگفته» اثری از حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری است که در اجرای تابستانی خود با بیش از 50 هزار شرکت کننده، عنوان پرمخاطب‌ترین تور کنسرت موسیقی ایران را به خود اختصاص داد.

این کنسرت اولین اجرای فصل جدید خود را ششم دی در شهر بوشهر روی صحنه خواهد برد. 

 تور «ناگفته» سعی دارد بنا به درخواست علاقه‌مندان، به شهرهایی که در آنها اجرا نداشته هم سفر کند و بوشهر از جمله این اجراها است.

‎تور کنسرت «ناگفته» که قرار بود در سفر بعدی خود تنها یک اجرا آن هم در تاریخ 9 دی در  رشت داشته باشد، با توجه به استقبال علاقه‌مندان، اجرای خود را در روز ١٠دی در اين شهر تمدید کرد.

كنسرت «ناگفته» 23 دی در کرمانشاه  با اجرای قطعات ماندگار به زبان کُردی بر روی صحنه می‌رود.‎

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناگفته» ناظری‌ها در زمستان تکرار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..