تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز سومین دوره جشنواره بانک محبوب من

سومین دوره جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف نظرسنجی عمومی میزان محبوبیت بانک‌های ایرانی میان مشتریان آغاز شد.

این بانک که در دومین دوره جشنواره بانک محبوب من موفق به کسب دو جایزه شده بود، در سومین دوره این جشنواره نیز به‌عنوان یکی از بانک‌های نامزد این مقام معرفی شده است.
بر اساس این گزارش، در دوره گذشته این جشنواره بیش از ۲۵هزار نفر از مشتریان نظام بانکی در این رأی‌گیری شرکت کردند و بانک سامان با رأی مردمی، دو تندیس بانک محبوب ایران و انتخاب نخست مشتریان برای افتتاح حساب را به‌دست آورده بود.
این گزارش می‌افزاید، تمام هموطنان ازجمله مشتریان بانک سامان تا ۱۳ دی‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی http://festival.banki.ir، ضمن مشارکت در این نظرسنجی، در قرعه‌کشی یک جایزه ۳۰میلیون ریالی و ۱۴جایزه ۵میلیون ریالی شرکت کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز سومین دوره جشنواره بانک محبوب من»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..