تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت الایت گروپ مینی کامپیوتر LIVA Z Plus را معرفی می‌کند

شرکت تایوانی الایت گروپ که به اختصار ECS نامیده می‌شود مینی کامپیوتر خود را با نام LIVA Z Plus، مجهز به سی پی یو Intel Kaby Lake ، معرفی می‌کند.

این کامپیوتر در مقایسه با نمونه‌های پیشین که مبتنی بر سی پی یو براسول اینتل بودند دارای قابلیت‌ها و مجموعه‌ای از به روزرسانی‌های جدیدتری است. قبل از هر چیز باید از پردازنده Kaby Lake این کامپیوتر نام برد چراکه نسبت به گذشتگان خود از قدرت اجرایی به مراتب بالاتری برخوردار است.

مدل پلاس این کامپیوتر قرار است یک ماه پس از مینی کامپیوتر LIVA Z که مجهز به سی سی یو مدل Apollo Lake SoC است ارایه شود اما به نظر می‌رسد هر دو نمونه یکسان و مشابه به یکدیگر باشند زیرا هر دو بدون فن هستند و می‌توان آنها را به نمایشگر متصل و به عنوان کامپیوتر کامل از آنها بهره گرفت.

از دیگر ویژگی‌های این نوع مینی کامپیوتر لازم است تا از شکاف جاگذاری رم اضافی، شکاف حافظه جانبی M.2 2242 SSD، درگاه‌های دوتایی Gigabit Ethernet، درگاه HDMI، درگاه مینی دیسپلی‌ پورت، سه درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 3.0 Type-C، وای فای ۸۰۲٫۱۱ac و بلوتوث ۴٫۰ نام برد.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت الایت گروپ مینی کامپیوتر LIVA Z Plus را معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..