تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: به آمریکا، روسیه و ایران اطلاع دادم که در سوریه منطقه امن خواهیم ساخت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس جمهور ترکیه میگوید که این کشور به کشورهای آمریکا، روسیه و ایران درباره ایجاد منطقه امن در داخل سوریه اطلاع داده است.

در ادامه اظهارنظرهای مقامات ترکیه در خصوص بحران سوریه، رجب طیب اردوغان بار دیگر خواسته این کشور برای ایجاد «منطقه امن» در سوریه را تکرار کرده است.

به گزارش روداو، رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه در اظهاراتی مدعی شده که «من به آمریکا، روسیه و ایران اطلاع دادم که ما یک منطقه امن در داخل سوریه ایجاد خواهیم کرد».

تاکید اردوغان بر ایجاد منطقه امن در داخل سوریه، در حالی مطرح شده که دولت ترکیه طی سالهای اخیر بارها بر لزوم ایجاد منطقه امن و همچنین منطقه پرواز ممنوع در سوریه تاکید داشته است.

رئیس جمهور ترکیه از سوی دیگر تاکید کرده که او پس از آغاز به کار و روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، موضوع ایجاد «منطقه پرواز ممنوع در شمال سوریه» را با او در میان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/L8PQME



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: به آمریکا، روسیه و ایران اطلاع دادم که در سوریه منطقه امن خواهیم ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..