تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال لیسانسه‌ها از امشب در شبکه سه

سریال «لیسانسه‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت در دو فصل تولید می‌شود؛ فصل اول این سریال از امشب چهارم دی ساعت 20 و 50 دقیقه روی آنتن شبکه سه می‌رود. همزمان با پخش، نگارش فیلمنامه و تصویربرداری این مجموعه نمایشی ادامه دارد.فیلمنامه سریال را ایمان صفایی و سروش صحت با هم می‌نویسند و داستان درباره سه جوان فارغ‌التحصیل است که از دوران دانشجویی با هم دوست هستند و هرکدام مشکلاتی دارند؛ مسعود در آستانه ازدواج است، ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند، حبیب وضع مالی مناسبی دارد، اما به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند و مازیار، فرزند خانواده‌ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

در سریال لیسانسه‌ها امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ‌چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده، فریده اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی‌آبادی و عرفان برزین و با هنرمندی بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

موقعیت‌های جذاب طنز

رضا جودی، تهیه‌کننده سریال درباره روند تولید لیسانسه‌ها به جام‌جم گفت: تا به امروز تقریبا 40 درصد از سریال تصویربرداری شده است. ما این سریال را در دو فصل تولید می‌کنیم که فصل اول آن حدود 26 قسمت است که پخش آن از امشب ساعت 20 و 50دقیقه از شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها از شبکه سه شروع می‌شود. تولید این سریال با شروع فصل اول به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: فصل دوم این سریال در 35 یا 36 قسمت ساخته می‌شود که البته این فصل از قصه سال آینده روی آنتن شبکه سه می‌رود. این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که سریال لیسانسه‌ها تصویرگر مسائل اجتماعی است، عنوان کرد: ما در این سریال به مشکلات جوانان اشاره می‌کنیم. دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مسائل جوان‌ها در سریال لیسانسه‌ها به زبان طنز روایت می‌شود.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

جودی در پاسخ به این سوال که چطور شد سروش صحت را برای کارگردانی انتخاب کردید، گفت: ایشان افتخار دادند و با ما کار می‌کنند. راستش وقتی سروش صحت می‌خواست نخستین سریالش را بسازد، قرار بود من آن را تهیه کنم، اما بنا به دلایلی این همکاری شش تا هفت سال به تعویق افتاد. البته صحت در کارهایی که من تهیه کرده‌ام، بازی کرده، اما در کسوت کارگردان با او همکاری نکرده و علاقه‌مند بودم این اتفاق خوب بیفتد که با تولید سریال لیسانسه‌ها این اتفاق افتاد. وی ادامه داد: به نظرم صحت یکی از نازنین کارگردانانی است که با او همکاری کرده‌ام. او فرد بسیار دوست‌داشتنی و مشرف به کارش است و می‌داند چه کار می‌خواهد انجام بدهد. این تهیه‌کننده درباره سبک روایت قصه این سریال عنوان کرد: این مجموعه تلویزیونی کمدی نیست، بلکه موقعیت‌هایی مفرح در قصه طراحی شده که مخاطب از تماشای آن لذت ببرد و اگر خوشش آمد، بخندد.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

جودی درباره این‌که آیا توانستید همه بازیگرانی را که مد نظر داشتید برای سریال جذب کنید، توضیح داد: به دلیل محدودیت مالی نتوانستیم تعدادی از بازیگرانی را که می‌خواستیم جذب کنیم، ولی بعضی‌ها را موفق به همکاری شدیم. البته ما در سریال لیسانسه‌ها چند بازیگر جوان معرفی می‌کنیم که هم چهره جدیدی برای مخاطب تلویزیونی هستند و هم این‌که به دیگر آثار نمایشی معرفی می‌شوند، ضمن این‌که بازی‌هایشان هم خوب است. به عنوان نمونه هوتن شکیبا از بازیگران بسیار خوب در تئاتر است، اما در تلویزیون کار نکرده بود. او در سریال لیسانسه‌ها بازی درخشانی ارائه کرده است. به نظرم بازیگران با هدایت کارگردان بازی‌های خوبی ارائه کرده‌اند که ماحصل تلاش صحت است. با این حال باید بگویم از کلیت انتخاب گروه بازیگری راضی هستم،‌چرا که به آنچه مد نظر من و کارگردان بود نزدیک شده‌ایم. نگارش فیلمنامه ادامه دارد و همزمان با تولید ایمان صفایی و سروش صحت به نگارش آن مشغول هستند.

قضاوت به عهده مردم

سروش صحت، کارگردان در پاسخ به این سوال که مجموعه لیسانسه‌ها نسبت به دیگر سریال‌هایتان همچون شمعدونی، پژمان، چهارخونه و ساختمان پزشکان چه ویژگی‌ها و تمایزهایی دارد، گفت: هر کاری ویژگی و جنس خودش را دارد. ما در این مجموعه تصویرگر قصه چند جوان هستیم و مشکلات جوانان را با زبان طنز می‌گوییم. البته قضاوت اصلی به عهده مردم است و امیدوارم از تماشای سریال لذت ببرند.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

وی ادامه داد: ما اجتماع امروز را در قصه در نظر گرفتیم و مسائل جوانان را مطرح ‌کردیم. البته سعی کردم زبانی برای قصه انتخاب کنم که برای مردم شیرین و لذت‌بخش باشد و خودشان را به نوعی در قصه‌ها ببینند. در مجموع لیسانسه‌ها را مانند کارهای دیگرم دوست دارم و حتما شباهت‌هایی با کارهای قبلی‌ام در آن خواهید دید. من و ایمان صفایی فیلمنامه را می‌نویسیم و جنس کار همانی است که همیشه بوده، اما این بار تلاش کردیم به مسائل خانوادگی و معضلات جوانان بیشتر بپردازیم.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که انتخاب هوتن شکیبا همراه با ریسک برایتان نبود، زیرا تجربه بازی در تئاتر داشته و در تلویزیون بازی نکرده بود، عنوان کرد: نه، به هیچ‌وجه نگران نبودم، چون هوتن شکیبا بازیگر بسیار بااستعدادی است و به نظرم در سریال تلویزیونی لیسانسه‌ها هم بازی درجه یک و بی‌نظیری دارد. البته نظر من این‌گونه است و مخاطب باید بازی او را ببیند و بگوید تا چه میزان با حرفم موافق است.

 سریال طنز شبکه 3 از امشب روی آنتن می‌رود +عکس

صحت در پاسخ به این سوال که ضبط همزمان و نگارش فیلمنامه، تمرکز شما را برای کارگردانی کم نکرده است، تصریح کرد: نه تمرکزم در کار کم نشده، زیرا با چنین فضایی آشنا هستم. ضبط همزمان با پخش و نوشتن فیلمنامه، ریتم مناسب همیشگی را دارد و به کارمان سرعت اضافه ندادیم که از کیفیت بزنیم. تصویربرداری فصل دوم سریال هم ادامه خواهد داشت و فکر می‌کنم فصل دوم هم اواخر تابستان سال آینده پخش شود.

وی درباره این‌که آیا فضای قصه در فصل دوم نسبت به فصل اول تغییر خواهد کرد، گفت: نه، تغییری در فضای قصه نداریم و همان شخصیت‌های فصل اول در فصل دوم هم حضور دارند.

قصه ترانه و همسرش

متین ستوده در سریال تلویزیونی لیسانسه‌ها نقش ترانه را بازی می‌کند که جزو شخصیت‌های اصلی قصه است.

نقش همسر ستوده را امیرحسین رستمی به‌عهده دارد. وی درباره کارگردانی سروش صحت گفت: آقای صحت، کارگردان فوق‌العاده‌ای است که بسیار هم خوش ذوق و خوش انرژی است. او خیلی به بازیگر کمک می‌کند تا به نقش نزدیک شود و آن را باورپذیر برای مخاطب در بیاورد. وی ادامه داد: ترانه، شخصیت عجیب و غریبی ندارد و مثل دیگر شخصیت‌های قصه در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرد. در مجموع این نقش را دوست دارم و امیدوارم مخاطبان هم از تماشای سریال لذت ببرند. این بازیگر افزود: قصه سریال لیسانسه‌ها خیلی به زندگی روزمره آدم‌ها نزدیک است و شخصیت‌ها هم کارهای عجیب و غریب نمی‌کنند. در واقع یک ملودرام طنازانه بسیار زیباست که بازی در این سریال برای من باارزش است، زیرا حس می‌کنم قصه و بازی‌ها برای بیننده ملموس و باورپذیر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال لیسانسه‌ها از امشب در شبکه سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..