تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه عشق سابق خود را فراموش کنیم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۴ دی ۱۳۹۵ چگونه عشق سابق خود را فراموش کنیم

بهبودی بعد از تمام شدن یک رابطه ی عشقی آتشین زمان بر و سخت است. هر چند بهبودی بعد از شکست عشقی دشوار است، اما فراموش نکنید که افراد کمی هستند که با یک بار تلاش همسر مورد علاقه و مناسب خود را می یابند.

چگونه 1

راه های ارتباطی را قطع کنید. این امر شامل پاک کردن تمام شماره تلفن ها، ایمیل ها، حساب های کاربری و سایر روش های ارتباطی است. هر چند این کار دشوار است، اما باقی گذاشتن امکان ارتباط در زمان های ضعف احساسی نشان دهنده ی وابستگی است. بهتر است قبل از پاک کردن همه چیز، شماره تماس ها و ایمیل های وی را نیز بلاک کنید تا امکان دریافت ایمیل های ناخواسته از سوی وی را نیز برطرف کنید.

2

از خاطرات خلاص شوید. هر چیزی که شما را به یاد وی می اندازد از خود دور کنید. این کار شامل تمام لباس ها، زیورآلات، عکس ها و هدایا می شود. نیازی نیست آنها را دور بریزید. می توانید در جعبه ای در یک انباری تاریک دور از چشم خود قرار دهید یا به نیازمندی اهدا کنید.

3

برای مناسبت های خاص برنامه ریزی کنید. نزدیک سالگردها و اتفاقات که می شوید حتما برنامه ای بریزید که شما را از فکر کردن به او دور کند. با دوستانتان دورهمی بگیرید و خوش بگذرانید. هر کاری بکنید که فکرتان مشغول شود و در تنهایی به یاد او نیوفتید. آیا جمعه ها همیشه با او به سینما می رفتید؟ جمعه ها با دوستانتان برنامه ای داشته باشید که لحظه های تنهایی شما را پر کند.

بخوانید:  چگونه شیر مادر زیاد می شود

4

سراغ حساب های کاربری وی نروید. دیدن عشق سابقتان با عشق جدیدش برای شما دردآور است. از هر واسطه ای که ممکن است برای شما خبری از او بیاورد یا حساب های کاربری اینستا که ممکن است با عکس های جدید او روبه رو شوید، دوری کنید.

5

روش خود را برای خداحافظی پیاده کنید. برخی از طریق نوشتن نامه و بیان تمام احساسات خود می توانند برای همیشه به یک رابطه پایان بدهند. لازم نیست او نامه ی شما را بخواند. می توانید نامه را بسوزانید. برخی دیگر از درددل با یک دوست یا مشاور آرامش پیدا می کنند. به هر طریقه ای که می شناسید برای پایان دادن به غم های خود متوسل شوید.

6

به خودتان زمان بدهید. این جمله ممکن است از نظر شما اوج بی تفاوتی و بی احساسی به موضوع باشد. جدایی دردناک است، به خصوص اگر شما را ترک کرده باشند. اما باید بدانید که در هر صورت زندگی ادامه دارد و غم و اندوه پس از جدایی و سرد شدن اندوه فرد جز روال طبیعی زندگی است.

7

یک پروژه ی جدید بردارید یا سرگرمی جدیدی برای خود درست کنید. حتی اگر قابلیت های زیادی ندارید، اما سرگرمی باعث پرت شدن حواس شما می شود. سعی کنید چیزهایی که با آن شاد می شوید را کشف کنید. به کلاس های ورزشی بروید. به کلاس های هنری بروید یا برای خود یک حیوان خانگی بخرید.

بخوانید:  چگونه رنگ چوب را در دکوراسیون داخلی با هم ترکیب کنیم

8

بین واقعیت و تصور تمایز قائل شوید. بعضی مواقع شدت تاثر از جدایی باعث می شود زوج قبلی خود را ایده آل تر از آنکه بود تصور کنید و درد خود را بیشتر کنید. واقع گرا باشید. برخی مواقع هم حرف هایی می زنید که غیرواقعی هستند، مثلا به خود می گویید دیگر هرگز عاشق نمی شوم.

9

از خشم دوری کنید. به رغم همه ی اتفاق ها، زوج سابق خود را ببخشید. اگر می توانید با کسی حرف بزنید. همه ی بدی ها و خوبی ها را تعریف کنید و بگویید به رغم همه ی اتفاقات زوج سابق خود را می بخشید. با این کار اجازه می دهید همه چیز در قلبتان تمام شود و از چرخه ی احساسات منفی خارج شوید.

10

در خانه نمانید. ماندن در خانه، زل زدن به یک گوشه و غصه خوردن، سلامت روانی شما را به خطر می اندازد. بیرون بروید. از آفتاب لذت ببرید، قدم بزنید، به آسمان نگاه کنید، در پارک کتابی بخوانید یا مغازه ها را از نظر بگذرانید. همه ی این کارهای کوچک فکر شما را مشغول می کند و حال و هوای شما را عوض می کند.

بخوانید:  چگونه لکه ی جوهر را از روی مبل چرم پاک کنیم

11

از حرف زدن درباره ی او پرهیز کنید. این مشکل در جمع دوستان بیشتر بروز می کند. هر چند آنها سعی می کنند با این کار به شما دلداری بدهند، اما این کار تنها غم و اندوه شما را تازه تر می کند. در مواجهه با چنین موقعیتی به دوست خود بگویید «روزهای سختی بود، اما گذشته است و دیگر به آن فکر نمی کنم»، یا «قبلا کمی ناراحت بودم، اما امشب همان چیزی بود که برای خوشحال شدن به آن نیاز داشتم»، یا «می دانم در این مدت با حرف ها و اندوهم شما را اذیت کردم، اما الان خوبم و همه چیز تمام شده است».

12

در موارد بحرانی کمک تخصصی بگیرید. در برخی موارد، فرد به تنهایی قادر به غلبه به بحران روحی خود نیست. افسردگی در وی هر روز بدتر می شود و امید به زندگی در او کاهش پیدا می کند. در این موارد حتما به روانشناس بزرگ سالان مراجعه کنید.

مراجع http://www.wikihow.com/Forget-the-Love-of-Your-Life همین‌طور بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه عشق سابق خود را فراموش کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..