تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه میز صبحانه را با ژله بازسازی کنیم

چگونه ها » تغذیه » آشپزی » دسرو کیک » چگونه میز صبحانه را با ژله بازسازی کنیم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۴ دی ۱۳۹۵ چگونه میز صبحانه را با ژله بازسازی کنیم

همه طریقه ی ژله درست کردن را بلدند. دو لیوان آب جوش و پودر ژله و تمام! اما امروزه آنقدر تزئین های جدید برای همین ژله ی ساده معرفی شده است که اگر کسی را دیدید که برایش کلاس رفته تعجب نکنید. در این چگونه روش تزئین ژله به سبک میز صبحانه را آموزش می دهیم.

چگونه 1

مواد لازم برای ژله ی نان بربری: یک بسته ژله آلوئه ورا، خامه ی صبحانه، زعفران دم کرده، کاکائو

2

ژله ی آلوئه ورا را در یک لیوان آب جوش کاملا حل کنید. اجازه دهید ژله به دمای محیط برسد سپس یک بسته خامه ی صبحانه را به آن اضافه کنید. توجه کنید که اگر ژله به دمای محیط نرسد خامه می برد و ژله دولایه می شود که مد نظر نیست. مقداری زعفران دم کرده به مایع اضافه کنید تا رنگی شبیه نان بربری پیدا کند. مایع را در قالبی بیضی شکل بریزید و در یخچال قرار دهید تا کاملا ببندد. پس از اینکه ژله کاملا بست، آن را به آرامی از قالب جدا کنید و در ظرف ژله ی اصلی قرار دهید.

3

یک چاقو را روی شعله گرم کنید و همانند نان بربری به صورت مورب روی ژله فشار بیاورید تا شیارهایی در آن ایجاد شود.

4

یک قاشق کاکائو را در آب جوش حل کنید. با استفاده از برس روی ژله سایه روشن ایجاد کنید تا نان حالت طبیعی تری به خود بگیرد. در صورت تمایل می توانید برای طبیعی تر شدن، روی ژله ی نان بربری کمی کنجد بپاشید.

بخوانید:  چگونه کیک دابل چاکلت با روکش کره درست کنیم

5

مواد لازم برای ژله نیمرو: ژله آلوئه ورا، ژله پرتقال، بستنی، شیر

6

ژله ی پرتقال را در یک لیوان آب جوش حل کنید. بعد از هم دما شدن با محیط بستنی وانیلی را به قدری در ژله بریزید که هم رنگ زرده تخم مرغ شود. یک لیوان یک بار مصرف را از نصف ببرید تا کوتاه تر شود. کف آن کمی ژله پرتقال بریزید تا مانند زرده تخم مرغ ببندد.

7

ژله ی آلوئه ورا را اول با یک لیوان شیر داغ مخلوط کنید، سپس مقداری بستنی به آن اضافه کنید. ژله را در یک سینی بریزید تا ببندد. سپس به صورت نامساوی با چاقو برش دهید تا مانند سفید تخم مرغ شود. سفیده ها را کنار نان بربری قرار دهید. زرده تخم مرغ را به آرامی از داخل لیوان روی سفیده بیاندازید.

8

سینی صبحانه را با چاقو و قاشق صبحانه خوری تزئین کنید.

همین‌طور بخوانید درباره نویسنده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه میز صبحانه را با ژله بازسازی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..