تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدرنشینی هندبالیست قمی در جدول گلزنان لیگ برتر هندبال زنان

زهرا احمدی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون هندبال فهرست برترین گلزنان لیگ برتر هندبال بانوان در پایان نیم فصل اول را اعلام کرد که رتبه‌های اول و دوم جدول متعلق به هندبالیست‌های قمی است که در تیم هدف پویان جوان قم عضویت دارند.

وی افزود: کاپیتان تیم هدف پویان جوان، الناز قاسمی با آمار ۷۰ گل زده صدرنشین جدول گلزنان است و اختلاف معنادار آمار وی با سایرین مهر تأییدی بر توانایی‌های غیر قابل انکار اوست و این بازیکن قمی و ملی پوش بار دیگر توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: الناز قاسمی هم اکنون به همراه فاطمه خلیلی دروازه‌بان هدف پویان در اردوی تیم ملی هندبال بانوان حضور دارند و خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی آماده می‌کنند و این ۲ بازیکن از مهره‌های مهم هدف پویان به شمار می‌روند.

احمدی نیا بیان داشت: سکوی دوم جدول گلزنان نیز متعلق به هندبال قم و باشگاه هدف پویان است چنان که نوریه عباسی با ۴۸ گل در رده دوم پشت سر الناز قاسمی است و این آمار برای بازیکنی در آستانه ورود به ۱۹ سالگی فوق العاده است و تایید می‌کند که انتخاب او به عنوان پدیده لیگ ۹۴ منطقی و واقع گرایانه بوده است.

وی عنوان کرد: نوریه عباسی نیز سال گذشته در ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات مقدماتی جام جهانی جوانان در قزاقستان حضور داشت و این ۲ بازیکن به تنهایی ۷۵ درصد گل‌های هدف پویان جوان را به ثمر رسانده‌اند اما تردیدی وجود ندارد که آن‌ها کار تمام مجموعه را کامل می‌کنند و موفقیت‌های این ۲ نفر برآیند تلاش تمام تیم است.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم تصریح کرد: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در پایان نیم فصل اول لیگ برتر هندبال زنان ایران در رده چهارم جدول قرار گرفته است و تمامی بازیکنان این تیم بومی هستند که این مورد در کمتر تیمی در لیگ برتر دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدرنشینی هندبالیست قمی در جدول گلزنان لیگ برتر هندبال زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..