تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید گردشگران فرانسوی از موزه مردم شناسی شهرستان خواف

دو گردشگر فرانسوی صبح امروز از موزه مردم شناسی شهرستان خواف بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواف گفت: دو نفر از گردشگران فرانسوی از موزه مردم شناسی شهرستان خواف بازدید کردند.

باعقیده افزود : گردشگران فرانسوی در بازدید از موزه مردم شناسی از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه خواف از جمله موسیقی مقامی ، لباس محلی ، و مشاغل سنتی این شهرستان آشنا شدند.

وی تصریح کرد : این موزه در اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خواف قرار دارد که شامل غرفه هایی نظیر نمایش سازهای سنتی ، عشایر منطقه ، نمایی از سد سلامی ، مشاغلی از جمله خراطی ، تنورمالی ، آهنگری ، طب قدیم و ماکتی از آسبادهای نشتیفان و همچنین نمایش انواع بافته های سنتی است.

گفتنی است گردشگران فرانسوی علاوه بر موزه مردم شناسی ، از آثار تاریخی شاخص شهرستان از جمله مدرسه غیاثیه خرگرد ، آس بادهای نشتیفان و ... بازدید کردند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید گردشگران فرانسوی از موزه مردم شناسی شهرستان خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..