تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازخوانی فتنه۸۸،کشور را واکسینه می کند/ ۹ دی ماه اثبات نقش بی بدیل ولایت درخنثی سازی توطئه های دشمنان بود

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986522

فرمانده سپاه خدابنده در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده گفت: عده ای از تکرار کلمه فتنه و وقایع ۸۸ ناراحتند و عصبانی می شوند لکن بازخوانی فتنه ۸۸عبرت های این توطئه را برای واکسینیه کردن کشور زنده نگه می دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، امروز جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه شهر قیدار و مسئولان ذیربط با محوریت برنامه های ۹ دی در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در این جلسه اظهار کرد: مردم در ۹ دی ۸۸ در اعتراض به فتنه‌گری، قانون‌گریزی، کودتا علیه رای ملت، توهین به آموزه‌های اسلامی و به آشوب کشاندن کشور به خیابان‌ها آمدند و کشور را از لوث وجود فتنه‌گران پاک ساختند.

وی افزود: عده ای از تکرار کلمه فتنه و وقایع ۸۸ ناراحتند و عصبانی می شوند،بازخوانی فتنه ۸۸عبرت های این توطئه رابرای واکسینیه کردن کشورزنده نگه می دارد. بگذارید نسل ها بدانند این انقلاب از چه گردنه هایی عبور کرده است.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: حوادث ۸۸ صد در صد بزرگترین فتنه بود و اینکه عده ای حوادث فتنه ۸۸ را سوء تفاهم یا آشوب و یا نام هایی از این قبیل می نامند صحیح نیست و ننگ فتنه از دامن سران فتنه پاک شدنی نیست.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه، دستاورد های بسیاری داشت که یکی از آنها اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان بود و ۹ دی در سایه هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری به وجود آمد.

ابراهیمی اضافه کرد: ۹دی همچنین ثابت کرد مردم پیوند ناگسستگی با انقلاب و نظام و رهبر خود دارند، و افشای چهره ریا ، تزویر و نفاق  برخی از جریان ها و آشکار شدن اهمیت بصیرت و ولایت مداری؛ از دیگر دستاورد های این حماسه سیاسی است.

وی افزود: فتنه‌گران و سران آنها در نزد افکار عمومی ملّت بزرگ ایران محاکمه شدند، و طرد اجتماعی و بی توجهی عموم مردم به آنان نشانگر این واقعیت است.

حجت الاسلام طالبی نیز در این جلسه اظهار کرد: ۹ دی سالروز حماسه مردم ایران در سال۱۳۸۸ است که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی افزود: فتنه ۸۸ جنگ احزاب بر علیه جمهوری اسلامی ایران اما بسیار گسترده‌تر و پیچیده‌تر از جنگ احزاب در صدر اسلام بود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: حضور طیف ها و جریان های مختلف از جمله سلطنت طلب ها، منافقین به وی‍ژه حضور و مشارکت فعال بعضی از سفارتخانه ها در متن و حاشیه فتنه، همه و همه نشان دهنده برنامه ریزی دقیق دشمنان برای این فتنه بود.

وی افزود: گستاخی هدفمند عده ای در اهانت و جسارت به قرآن، مساجد، حسینیه‌ها، عزاداران و مراسم حسینی، تخریب اموال عمومی، به بازی گرفتن مقدسات مردم و شعار علیه اصل ولایت‌فقیه در روز عاشورا آحاد ملت ایران را خشمگین کرد و این خشم مقدس آغازی بر پایان فتنه  بود.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: نه دی لبریز شدن کاسه صبر مردم بود، مردم از ۲۲ خرداد تا ۹ دی شاهد شکسته شدن خطوط قرمز نظام یکی پس از دیگری بودند شاهد بودند فتنه گران در روز قدس سال ۸۸ با سر دادن شعار نه غزه نه لبنان شعار سی ساله صهیونیسم ستیزی ملت ایران را زیر سئوال برده بودند.

وی افزود: سران این جریان کوچکترین اظهار تاسف و یا موضع گیری در محکومیت فتنه‌گران از خود نشان ندادند و حتی به کسانی که در روز عاشورا کف و سوت زده بودند و به هیئت های مذهبی حمله کرده بودند لقب مردم خداجوی دادند.

در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را بیان کردند و تصمیماتی از قبیل،برگزاری مراسمات با موضوعیت بصیرت افزایی در دهه بصیرت در شهر ها ، بخش ها و روستا های بزرگ،گفتمان های بصیرتی در مدارس سطح شهرستان،دعوت از سخنرانان قبل از خطبه های نماز جمعه با موضوع ۹ دی،برگزاری مراسم این روز به صورت متمرکز در مراکز بخش های شهرستان و مسایقه مقاله نویسی و انشاء نویسی با موضوع ۹ دی در مدارس اتخاذ شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازخوانی فتنه۸۸،کشور را واکسینه می کند/ ۹ دی ماه اثبات نقش بی بدیل ولایت درخنثی سازی توطئه های دشمنان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..