تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مدارس تهران فردا یکشنبه 5 دی 95 تعطیل است؟

آیا فردا شنبه 4 دی 95 مدارس تهران تعطیل است؟+اطلاعیه جدید

مدارس تهران فردا یکشنبه 5دی 95 تعطیل است؟

به گزارش تابش کوثر  زنگ ورزش همه مدارس شهر تهران فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است اما مدارس دایر بوده و به فعالیت خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آموزش و پرورش شهرتهران،به علت وضعیت پایداری آلودگی هوا، زنگ ورزش مدارس شهرتهران را روزیکشنبه 5دیماه 95تعطیل اعلام کرد.

توصیه به مدیران و مسئولان مدارس این است که در زنگ تفریح و مراسم صبحگاه با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوا، دانش‌آموزان کمتر در معرض آلودگی قرار گیرند. 

 همچنين پيشنهاد مي شود زنگ تفریح مدارس درکلاس‌های درس برگزار شود واز فعالیت بدنی دانش‌آموزان  در حياط مدرسه جلوگیری شود.  

اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 5دی 95

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانکریمی، معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری تهران گفت: به علت آلودگی هوا کلیه مدارس ابتدایی استان تهران بجز فیروزکوه و دماوند و لواسان فردا یکشنبه 5دی ماه تعطیل است.گفتنی است، تمامی پیش دبستانی ها و مهدهای کودک هم تعطیل هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مدارس تهران فردا یکشنبه 5 دی 95 تعطیل است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..