تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 ورزشکار گیلانی به تیم ملی تکواندو بانوان دعوت شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه گفت: از سوی فدراسیون تکواندو ، هفت بانوی تکواندوکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند که 2 تکواندوکار از استان گیلان است .
سعید علیپپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون ، سودابه پورصادقی و طیبه پارسا از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد: این 2 تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز یکشنبه پنجم دی ماه جاری در مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو بانوان حضور یابند .
وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ، زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی و به طور مشترک با تیم ملی تکواندو بانوان هنک کنگ به مدت 10 روز در تهران برگزار می شود .
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: سودابه پورصادقی و طیبه پارسا 2 تکواندوکار شایسته گیلانی به دلیل درخشش در رقابت های قهرمانی تکواندوی بانوان جوان و امید کشور که در اصفهان برگزار شده بود ، به اردوی مشترک ایران با هنگ کنگ در تهران دعوت شدند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار و 500 ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف در رشته ورزشی تکواندو فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 ورزشکار گیلانی به تیم ملی تکواندو بانوان دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..