تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان جلسه را بُرد،معینی استعفایش را پس گرفت،زمانی سکوت کرد

نشست وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره استقلال؛

نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال و وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در دفتر سلطانی فر برگزار شد و مشکلات این روز های استقلال مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ظاهرا هماهنگی‌هایی جهت مجمع روز سه‌شنبه استقلالی‌ها با وزیر ورزش صورت گرفته است.

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید

زمانی:افتخاری صحبت خواهد کرد

 حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به سؤالات خبرنگاران پاسخ نداد و تنها اعلام کرد که رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه قرار است صحبت کند.

جهانیان:معینی استعفایش را پس گرفت

جهانیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز گفت: من نمی توانم توضیحی بدهم. بهتر است ناظمی و افتخاری مدیر عامل باشگاه درباره نشست امروز صحبت هایی داشته باشند 

وی درباره استعفای معینی افزود: معینی اصلا استعفایی نداده بود و باید بگویم استعفای خود را پس گرفته است. 

جهانیان همچنان همانند جلسه گذشته اعلام کرد:خروجی جلسهامروز هم وحدت و همدلی بود و قرار شد در عمل ثابت کنیم.

حمایت مدیران از منصوریان

 طبق اطلاع ما در نشست امروز میان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و وزیر ورزش و جوانان مقرر شد تا از منصوریان در یکی دو بازی های آینده حمایت شود تا وی به کار خود ادامه دهد .

افتخاری سخنگوی باشگاه استقلال شد

در نشست امروز اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان ، افتخاری مدیر عامل این باشگاه رسماً به عنوان سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد.

البته پیش از این افتخاری در نشست هیأت مدیره به عنوان سخنگو انتخاب شده بود، اما با توجه به مصاحبه های اخیر برخی اعضا قرار شد از این پس مدیرعامل باشگاه استقلال به‌جای سایر اعضای هیأت مدیره پاسخگوی رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان جلسه را بُرد،معینی استعفایش را پس گرفت،زمانی سکوت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..