تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




SK Hynix حافظه رم ۸ گیگابایتی برای گوشی های هوشمند میان رده ۲۰۱۷ معرفی کرد

SK Hynix به تازگی چیپ حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4 را رونمایی کرده که قرار است در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مقرون به صرفه سال ۲۰۱۷ به کار گرفته شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این چیپ تحت فرآیند ۲۱ نانومتری توسعه یافته اگرچه در عملکرد نسبت به چیپ ۸ گیگابایتی سامسونگ که تحت فرآیند ۱۰ نانومتری توسعه یافته، پایین‌تر است اما به طور کلی می‌تواند مقرون به صرفه بوده و دستگاه‌های‌هوشمند میان‌رده را قدرتمند سازد.

SK Hynix هیچ اشاره‌ای به توان مصرفی چیپ ۸ گیگابایتی نداشته اما هر چیپ ۲ گیگابایتی فرکانس ۳٫۷ گیگاهرتزی داشته و پهنای باند آن به ۲۹ گیگابایت برثانیه می‌رسد. باتوجه به قیمت کمتر باید انتظار داشت در میان‌رده‌های سال ۲۰۱۷ آن را شاهد باشیم.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «SK Hynix حافظه رم ۸ گیگابایتی برای گوشی های هوشمند میان رده ۲۰۱۷ معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..