تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت هسته ای ترامپ رعب آور است!

به گزارش افکارنیوز،

چامسکی اظهار داشت: «پیام توییتری ترامپ یکی از وحشتناک ترین پدیده هایی بود که اخیرا با آن مواجه شدم.» وی افزود: «این اظهارات نشان می هد ما تا چه حد به نابودی بشریت با فناوری‌هایی که به دست خودمان ساخته شده‌اند، نزدیک شده ایم.»

چامسکی یکی از منتقدان سرسخت رئیس جمهور منتخب آمریکا است که پیش از این نیز در حین رقابت های انتخاباتی وی را مورد انتقاد قرار داده بود. این فیلسوف و زبان‌شناس مشهور پیش از این ترامپ را خطری جدی برای حقوق بشر و محیط زیست خوانده بود که پیروزی‌اش در انتخابات حیات انسان را دچار مشکلات بسیار عمیقی خواهد کرد.

اما وی تنها منتقد دیدگاه های ترامپ درخصوص سلاح های هسته ای نیست. دانشمندان و کارشناسان بسیاری با رویکردهای ترامپ در مساله هسته ای مخالفند. آمریکا با حدود 4600 کلاهک هسته ای، بیشترین تعداد سلاح هسته ای در جهان را در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت هسته ای ترامپ رعب آور است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..