تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگر بی احتیاط با لوله داربست به مصاف برق رفت

یکی از ساکنین شهر کهریزک با آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کهریزک تماس گرفته و اعلام حادثه برق گرفتگی به آدرس خیابان 30 متری شورا را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ «وحید فروغی» گفت: عوامل امداد و نجات ایستگاه شماره یک پس از دریافت پیام بلافاصله به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن مشاهده  کردند کارگر ساختمانی بیست و پنج ساله تبعه افغانستان به علت عدم رعایت اصول ایمنی در زمان انتقال تجهیزات به داخل ساختمان نیمه ساخت و برخورد لوله داربست به شبکه انتقال برق در نزدیکی ملک نیمه ساخت، دچار برق گرفتگی و آسیب از ناحیه کف دست ها و پای راست گردیده وبه دلیل وقوع این حادثه  برق قسمتی از منطقه نیز قطع شده است.
وی افزود: نیروهای امداد و نجات پس ایمن سازی محل اقدام به انتقال مصدوم به بیرون ساختمان و تحویل به عوامل اورژانس جهت اعزام به مراکز درمانی نمود و پس اطمینان از نبود خطر با دادن تذکرات ایمنی لازم به صاحب ملک محل را ترک و در ایستگاه مستقر شدند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگر بی احتیاط با لوله داربست به مصاف برق رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..