تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم امید صبای قم به اردوی تیم ملی دعوت شد

مهاجم گلزن تیم فوتبال امید صبای قم با درخشش در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسن صفرزاده ،مهاجم گلزن تیم فوتبال امید صبای قم که سابقه عضویت در تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه صبای قم در رقابت‌های لیگ را در کارنامه خود دارد اکنون به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم امید صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان به اردو دعوت شده تا خود را در کنار دیگر ملی‌پوشان برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ آماده کند.

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از روز دوشنبه ششم دی‌ماه رسماً آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به این اردو تا روز یازدهم دی‌ ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند تا با قدرت در مسابقات جام جهانی سال آینده به مصاف رقبای خود بروند.

صفرزاده به نمایندگی از باشگاه صبای قم در حالی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان دعوت شده که یکی از شاگردان رضا گلباشی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران به شمار می‌رود و گلباشی روی این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان موثر و کلیدی صبا حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مهاجم گلزن تیم امید صبای قم  از بازیکنانی است که بعد از درخشش در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، همراه با تیمش در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و اکنون مزد بازی‌های خوب خود را با دعوت به تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گرفته است.

این در شرایطی است که امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی ۲۷ بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرده و نفراتی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، اصفهان، مازندران، گیلان، مرکزی، خوزستان، بوشهر، فارس و قم در این اردو حضور دارند.

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در حالی از روز دوشنبه ششم دی ماه آغاز می‌شود که حسن صفرزاده ملی‌پوش تیم جوانان صبای قم روز شنبه چهارم دی‌ماه تیمش را در دیدار حساس خارج از خانه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم امید صبای قم به اردوی تیم ملی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..