تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در 9 ماه نخست امسال/ کشفیات مواد مخدر 62 درصد افزایش یافت

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986340

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در 9 ماه نخست امسال در مجموع 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در 9 ماه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت در مجموع 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: از ابتدای امسال تعداد هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی و اقدامات انجام گرفته متلاشی شده است.

وی به دستگیری 326 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: این میزان در 9 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال تعداد 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر توقیف و تحویل مراجع قضایی شده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در 9 ماه نخست امسال/ کشفیات مواد مخدر 62 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..