تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاع‌رسانی امر مغفول مانده از سفر مارکه ایتالیا

ساعت: 11:43 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986428

مسئولان استان مازندران با وجود برگشت از سفر ایتالیا یادشان رفت که در ارتباط با دستاوردهای این سفر گزارش عملکردی ارائه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، همه شهر خبردار شدند که استاندار مازندران به همراه چند از نفر از مدیران به دلیل مشکلاتی که برای کشاورزان استان به وجود آمد از سفر به مارکه ایتالیا منصرف شدند.


این خبر در رسانه‌های گروهی استان مازندران نیز بازتاب ویژه‌ای داشت، اما چند ساعت پس از انتشار این خبر عکس حضور استاندار به همراه مدیرکل جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت روی میز رسانه‌ها قرار گرفت.

با این وجود، حضور استاندار مازندران و هیئت همراه به مارکه ایتالیا را به فال نیک گرفتیم و انتظار داشتیم که از این سفر، استان مازندران به منفعت اقتصادی مناسبی برسد.

در حین سفر چندین عکس از خیابانگردی مسئولان حاضر در سفر انتشار یافت و یک عکس از دیدار استاندار مازندران با سفیر ایران در ایتالیا و نیز عکسی کنار یک کشتی!، سفر مسئولان دولتی از مارکه ایتالیا به اتمام رسید و مردم انتظار سوغاتی از افراد حاضر در سفر داشتند.

دستاورد سفر مسئولان استانی به مارکه ایتالیا هر چه بود در اختیار مردم استان مازندران قرار نگرفت و حتی هیچ یک از مدیران استانی در سایت‌های خویش در این ارتباط و چه اقدامی برای استان انجام شده اطلاع‌رسانی نکردند.

در خبری که پیش از سفر هیئت تجاری منتشر شده بود اعلام شد که مسئولان استانی در این سفر در پاسخ به دعوت استاندار مارکه ایتالیا عازم سفر می‌شود. اما پس از بازگشت استاندار و مسئولان استانی عکس و خبری از این دیدارها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفت.

حداقل انتظار از متولیان استانی است که اقدامات انجام شده در این سفر را در اختیار مردم قرار دهند و این موضوع حق شهروندی مردم است که بدانند که افرادی که خود را مسئول می‌دانند به رسانه‌ها و ارباب جراید پاسخ بدهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاع‌رسانی امر مغفول مانده از سفر مارکه ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..