تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن 130 راس بره در استان لرستان

مسئول شبکه دامپزشکی کوهدشت اعلام کرد 130 راس بره یکی از دامداران این شهرستان تلف شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛دکتر میثم شیرنسب  گفت : 130 راس بره مربوط به یکی از دامداران روستای آبباریک از توابع بخش طرهان شهرستان کوهدشت در اثر مصرف خودسرانه سالینومایسین تلف شدند.

شیر نسب گفت :با توجه به اطلاع شبکه دامپزشکی از تلف شدن تعدادی بره مربوط به دامداری در روستای آبباریک از توابع بخش طرهان شهرستان کوهدشت اکیپ کارشناسان این شبکه به محل دامداری اعزام شدند.

پس از بررسی و کارشناسی و با توجه به دریافت پاسخ سئوالات از دامدار متوجه شدند ؛علت تلف شدند بره ها مصرف سالینومایسین بوده است .

دامدار اظهار داشت: بدون مشورت با دامپزشک اقدام به مصرف سالینومایسین در بره ها کرده است  است.

 دکتر شیرنسب اظهار داشت در مرحله پایانی کار بره های تلف شده بصورت بهداشتی معدوم شدند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن 130 راس بره در استان لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..