تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان 7 دی ماه/ زائران دانشگاهی 7 روز در عراق اقامت دارند

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان در ۷ دی در سایت لبیک خبر داد.

وی بیان کرد: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات از روز 21 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا ساعت 24 فردا 5 دی ماه در سایت لبیک ادامه دارد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان و چگونگی قرعه کشی اظهار داشت: قرعه کشی بعد از پایان زمان ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و نتایج آن از ساعت 12ظهر روز7 دی ماه در سایت لبیک اعلام می شود.

زارع افزود: متقاضیان می توانند از روز هفتم دی ماه با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام روز یک شنبه5  دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست، بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

گفتنی است؛ تاکنون بیش از 73 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند که از آن میان 16 هزار نفر به قید قرعه راهی عتبات عالیات می شوند.

اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق7 روز است

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در این رابطه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائران سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب نیز در کاظمین اقامت دارند.

وی ادامه داد: طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی حدود ۹ روز به نسبت دوری و نزدیکی به مرز است که در هر دو صورت زائران یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت دارند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائران دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند که زیارت سامرا نیز با تصمیم سازمان حج و زیارت است و اگر شرایط فراهم باشد، دانشگاهیان به این شهر مقدس هم اعزام می شوند.

فقیهی در خصوص تفاوت پرواز به بغداد و نجف بیان کرد: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی به بغداد است که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند. 

وی افزود: گروه های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند نکته قابل توجه آن است که تمامی گروه های دختران به صورت هوایی اعزام خواهند شد فقط در چند استان مرزی به طور محدود کاروان زمینی برای دختران داریم.

رییس سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره از بهمن ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان 7 دی ماه/ زائران دانشگاهی 7 روز در عراق اقامت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..