تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شد

رئیس هیات تیراندازی استان گیلان روز شنبه گفت : از سوی فدراسیون تیراندازی ، 12 ورزشکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان در رشته تپانچه دعوت شدند که یک ورزشکار نیز از گیلان است.
باب الله زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس، زینب طوماری تیرانداز ملی پوش گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان در رشته تپانچه دعوت شد .
وی اظهار کرد: این بانوی ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز هفتم دی ماه جاری ، در مرحله جدید اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان ایران که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
رئیس هیات تیراندازی استان گیلان ادامه داد: زینب طوماری ورزشکار شایسته گیلانی پیش از نیز ، در چهار مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی بانوان در رشته تپانچه حضور یافته بود .
باب الله زارع در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم که این بانوی تیرانداز گیلانی بتواند با موفقیت اردوی تیم ملی را پشت سر بگذارد تا به عضویت تیم ملی تیراندازی بانوان در رشته تپانچه درآید تا به همراه این تیم در رقابت های برون مرزی حضور یابد.
در استان گیلان بیش از 150 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته تیراندازی ، در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند که در رشته های تپانچه و تفنگ بادی به فعالیت مشغول می باشند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..