تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت پنج واحد آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز در دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا عبدالمحمد جرجانی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:در حال حاضر دبیرستان آیت الله طالقانی،دبیرستان شهروز،دبستان ضیایی ،دبستان مسلم بن عقیل و یک مدرسه در روستای بنه عبدالمحمد دزفول به همت خیرین در دست ساخت می باشد که با اتمام عملیات اجرایی آنها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرند.
وی افزود:علاوه بر این عملیات ساخت 2 سالن ورزشی چندمنظوره در دست اجراست ضمن اینکه سالن چند منظوره هنرستان امام خمینی (ره) نیز با بیش از90 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی خیرین دزفول در ساخت می باشد.
وی به فعالیت های آموزش و پرورش در شهرهای اقماری شهرستان دزفول نیز اشاره کرد و افزود:قطعه زمینی به مساحت یکهزار متر مربع برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه در شهر سیاه منصور واگذار شده که در حال ساخت می باشد و با تکمیل آن در اختیار دانش اموزان عشایر قرار خواهد گرفت.
جرجانی ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد برکت در دزفول گفت:بنیاد برکت ساخت یک مدرسه 12 کلاسه در کوی مدرس را آغاز کرده است که پی ریزی آن نیز انجام شده است .
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:در تلاش هستیم با استفاده از کمک های بنیاد برکت مدارسی در شهرهای میانرود،صفی آباد و امام نیز احداث شود .
جمعیت دانش آموزی دزفول شامل 71 هزار دانش آموز و 6 هزار نوآموز پیش دبستانی می باشد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت پنج واحد آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز در دزفول آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..