تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نموداری که هواداران پرسپولیس را خوشحال می کند و استقلالی‌ها را ناراحت

نموداری که هواداران پرسپولیس را خوشحال می کند و استقلالی‌ها را ناراحت

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس تنها تیمی بود که در نیم فصل اول لیگ برتر از جمع 3 تیم بالانشین پایین نیامد و با 10 هفته صدرنشینی رکورددار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس روز گذشته توانست با سه گل سیاه جامگان را شکست دهد تا با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل شود. پرسپولیس از 15 بازی، 9 پیروزی و 5 تساوی کسب کرد و سرخپوشان تنها مقابل ذوب آهن شکست خوردند. پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ شانزدهم تنها تیمی بود که از جمع 3 تیم بالانشین پایین نیامد و با 10 هفته صدرنشینی رکورددار شد.

اما استقلال شرایطی متفاوت از پرسپولیس دارد و در نیم فصل اول بالاتر از پله پنجم را تجربه نکرد. این تیم در بهترین حالت در صورت برتری احتمالی مقابل سپاهان و ناکامی ذوب آهن و نفت به رده پنجم خواهد رسید. 

 

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نموداری که هواداران پرسپولیس را خوشحال می کند و استقلالی‌ها را ناراحت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..