تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از گوشی هوشمند میان رده نوکیا فاش شد

پس از تأیید عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا به بازار در سال ۲۰۱۷ حال شاهد انتشار تصویری از گوشی هوشمند میان‌رده‌ی منتسب به نوکیا هستیم.

سال آینده‌ی میلادی کمپانی HMD Global با در اختیار داشتن گواهی مورد نیاز به‌منظور تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا، محصولاتی راهی بازار خواهد کرد. در هفته‌های گذشته شایعات و اطلاعات متعددی در رابطه با گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا منتشر شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شنیده‌ها در خصوص عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچم‌دار توسط این کمپانی اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات موجود؛ HMD Global در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا رونمایی خواهد کرد که شامل محصول میان‌رده و پرچم‌دار هستند. شنیده‌ها حکایت از این دارند که گوشی هوشمند پرچم‌دار نوکیا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی ساخت زایس استفاده خواهد کرد.

حال تصویری از گوشی هوشمند میان‌رده‌ی این کمپانی منتشر شده است که پنل جلویی این محصول را با برند نوکیا نمایش می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۵.۲ اینچی بهره می‌برد.

باید دید آیا HMD Global در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، نسل جدید گوشی‌‌های هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از گوشی هوشمند میان رده نوکیا فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..