تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار منزل مسکونی در شرق تهران

سیدجلال ملکی در این باره گفت: 20:54 شب گذشته حادثه انفجار در یک واحد مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان جشنواره، خیابان نقدی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل انفجار یک منزل قدیمی یک طبقه به مساحت 85 متر مربع بود که 3 تن از ساکنان آن در پی حادثه دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در پی این حادثه تمامی شیشه‌ها و بخشی از دیوار این منزل مسکونی تخریب شده بود، گفت: آتش‌نشانان مردی 35 ساله و دو زن 60 و 80 ساله را که دچار آسیب دیدگی شده بودند خارج کرده بودند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه اظهار کرد: یکی از ساکنان منزل برای گرم کردن حمام اقدام به روشن کردن یک کپسول سفری در محیط بسته کرده بود که ناگهان این کپسول منفجر شده و این حادثه رخ داده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 21:58 به عملیات خود خاتمه دادند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار منزل مسکونی در شرق تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..