تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصه‌های عصر جمعه را لیلی گلستان، احمد پوری و فریبا وفی داوری می‌کنند

قصه‌های عصر جمعه را لیلی گلستان، احمد پوری و فریبا وفی داوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی حیدری مدیر روابط‌ عمومی سومین دوره جایزه فرشته گفت: «بعد از برگزاری دومین دوره‌ جایزه‌ فرشته و حضور جوانان علاقه‌مند به كتاب و داستانِ كوتاه و عکس، سومین دوره‌ این جایزه، با موضوع «عصر جمعه»، در دو بخش فیلمِ کوتاه و داستانِ كوتاه با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتاب‌خوانی و فیلم‌سازی، از یکم دی ماه آغاز شد. به این ترتیب، فرهاد توحيدي‌، محمد چرمشير، اميرحسين خورشيدفر، پوريا عالمي، سيامك گلشيري، مهسا محبعلي و ‏فاطمه معتمدآريا اعضای هئیت انتخاب دوره سوم این جایزه در بخش داستان کوتاه و احمد پوري، لیلی گلستان و فريبا وفي هئیت داوران این بخش خواهند بود.»

حیدری درباره قوانین این دوره جایزه مذکور گفت: «داستان های کوتاه باید به صورت تایپ شده در فرمت‌های doc،docx و rtf در سامانه وب سایت جایزه فرشته به آدرس: www.jayezehfereshteh.ir ثبت شود و تكمیل فرم ثبت‌نام آنلاین هم برای حضور در جایزه، الزامی است. تعداد كلمات هر داستان كوتاه حداكثر ۳ هزار كلمه است و هر نویسنده تنها اجازه دارد یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کند. در صورت كپی برداری یا استفاده از آثار دیگران، داستان مورد نظر از چرخه داوری حذف خواهد شد. داستان هایی در این جایزه بررسی می‌شوند که در جوایز ادبی دیگر حائز رتبه نشده و یا پیش از این به چاپ نرسیده باشند.»

او افزود: «همچنین قوانین، مناسبات و هنجارهای جامعه در انتخاب داستان‌های كوتاه برای شركت در مسابقه در نظر گرفته خواهد شد و مسئولیت رعایت نكردن هریك از موارد ذكر شده به عهده شركت كننده است.»

مهلت ارسال آثار از یکم دی ۱۳۹۵ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ خواهد بود که متولدین بهمن ۱۳۵۷ به بعد می توانند در مسابقه شركت كنند. جايزه‌ي منتخب هيات داوران براي نفر اول، تنديس جايزه‌ي فرشته، لوح تقدير، بن خريد شهركتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال جايزه نقدي و برای رتبه‌های بعدی، لوح تقدير، بن خريد شهركتاب و همچنین انتشار آثار ۱۰ نفر اول به صورت یک جلد کتاب است.

مراسم اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، خرداد ۱۳۹۶ طی مراسمی در شهركتاب فرشته برگزار خواهد شد.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصه‌های عصر جمعه را لیلی گلستان، احمد پوری و فریبا وفی داوری می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..