تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار اف‌.بی‌.آی نسبت به حملات داعش در آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 به‌رغم صدور این هشدار هیچ نوع تهدید خاص و یا معتبری گزارش نشده است.  

این هشدار از سوی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌.بی‌.آی) و وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام شده و پس از آن مطرح شد که لیستی از کلیساهای آمریکا در وب‌ سایت‌های حامی داعش منتشر شد.

در بیانیه اف‌.بی‌.آی آمده است: اف‌.بی‌.آی مطلع است که انتشار لیست کلیساها به منظور ترغیب حامیان داعش برای انجام حملاتی در سال نوی میلادی است. اف‌بی‌آی تمام تهدیدات را پیگیری می‌کند و روند تحقیقات متوقف نمی‌شود.  

در این اطلاعیه آمده بود، داعشی‌ها مکررا خواستار انجام حملاتی در گردهمایی‌های تعطیلات از جمله در کلیساها هستند. در این هشدارها، نشانه‌هایی از فعالیت‌های مشکوک ذکر شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار اف‌.بی‌.آی نسبت به حملات داعش در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..