تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش ترکیه در سوریه جوی خون به راه انداخت

به گزارش افکارنیوز،

 ارتش ترکیه جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شد.

جنگنده های این ارتش امروز محلات مسکونی شهر الباب در استان حلب سوریه را بمباران کردند که در این بمباران 16 شهروند سوری کشته و تعداد دیگری هم مجروح شدند.

برخی از مجروحین این بمباران وضعیت وخیمی دارند و احتمال افزایش آمار کشته شدگان بمباران طی ساعات آتی می رود، بیشتر کشته ها و مجروحین بمباران جنگنده های ارتش ترکیه زنان و کودکان بودند.

جنگنده های ارتش ترکیه هم دیروز با بمباران شهید محلات شهر الباب جنایت بزرگی را مرتکب شده بودند، در این بمباران 72 شهروند غیرنظامی سوری از جمله 21 کودک و 13 زن کشته شدند.

هنوز عملیات جمع آوری اجساد کشته شدگان از زیر آوارهای ساختمان های شهر الباب ادامه دارد و احتمال افزایش آمار کشته شدگان این بمباران هم وجود دارد.

جنگنده های ارتش ترکیه طی ماه های اخیر جنایت های زیادی را در بمباران روستاهای شمالی استان حلب مرتکب شدند، این بمباران ها به کشته شدن صدها شهروند سوری انجامید.

ارتش ترکیه از چند ماه پیش در قالب عملیاتی به نام سپر فرات وارد خاک سوریه شد، هدف ارتش این کشور از این عملیات کمک به گروه های مسلح تروریستی برای پیشروی در استان حلب است.

شهر الباب در 38 کیلومتری شمال شرق شهر حلب قرار دارد، هم اکنون کنترل این شهر در دست داعش است، دو روز پیش 14 تن از سربازان ارتش ترکیه در اطراف شهر الباب در درگیری با عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش ترکیه در سوریه جوی خون به راه انداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..