تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک اطلاعاتی مددجویان گناوه تهیه می‌شود/ شناسایی نیازها و مشکلات

به گزارش خبرنگار مهر، مراد شمس‌الدینی صبح شنبه در بازدید از مرکز نیکوکاری مسجد علی بن ابیطالب شهرستان گناوه اظهار کرد: ظرفیت مراکز نیکوکاری باید از ظرفیت مدیریت های امداد در شهرستان ها بیشتر باشد و حمایت های این مراکز باید راهگشا و هدفمند باشد.

وی در ادامه تهیه بانک اطلاعاتی امداد را به منظور پیشبرد اهداف مراکز نیکوکاری ضروری دانست و بیان کرد: تهیه این بانک اطلاعاتی شناسایی و اولویت بندی نیازهای مددجویان را آسان می کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه افزود: یکی از اهداف مراکز نیکوکاری آمایش محله است؛ زیرا در این آمایش امکان وجود همه اطلاعات وجود دارد.

وی بکارگیری مددکاران اجتماعی و تخصصی در مراکز نیکوکاری را از اولویت‌های امداد عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت محله‌ای مراکز به منظور سوق دادن مددجویان در فعالیت‌های اجتماعی که توسعه اشتغال خانگی و حل مشکلات مادی و معنوی مددجویان را به دنبال خواهد داشت از دیگر اولویت‌های مراکز نیکوکاری است.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در مراکز نیکوکاری می‌تواند پویا شود و در مراکز نیکوکاری روند صحیح آموزش، مشاوره مردم، بهبود تولیدات، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بسیار مهم است و این فرصت را نباید از دست داد.

وی از مرکز نیکوکاری مسجد علی بن ابیطالب شهرستان گناوه به عنوان مرکز نمونه یاد کرد و گفت: می توان این مرکز نیکوکاری را به عنوان الگوی اجرایی مناسبی در زمینه های مختلف معرفی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک اطلاعاتی مددجویان گناوه تهیه می‌شود/ شناسایی نیازها و مشکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..