تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید سپاه نقده از بی توجهی دولتی ها به حماسه ۹ دی ماه

ساعت: 09:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986069

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده میگوید اگز لازم باشد سپاه به تنهایی و با کمک مردم برنامه های بزرگداشت ۹ دی را اجرا میکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در نشست امروز برنامه های هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه هیچ گروهی نمیتواند حماسه نهم دیماه را مصادره و از ان بهره برداری سیاسی کند وی گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی عظیم ۹ دی سال ۸۸ عمق بصیرت و هوشیاری مردم را نشان داد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی حمایت مردم از نظام اسلامی را یکی از مهمترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی برشمرد و آن را دستاورد مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

وی با انتقاد شدید از سیاست شورای هماهنگی شهرستان بر بی توجهی به جلسات هماهنگی مراسم حماسه نهم دی ماه و پاسداشت و  گرامیداشت این روز، عدم حضور فرماندار و حتی بخشدار مرکزی و نماینده دولت در جلسه امروز را نشانه فاصله گرفتن آنها با   منویات مقام معظم رهبری و مردم عنوان کرد و افزود: فرماندار نه تنها در سال گذشته نیز در جلسات هماهنگی و بزرگداشت ۹ دی ماه حضور نداشت بلکه حتی حاضر به دعوت از رسانه ها برای پوشش برنامه های هماهنگی این روز بزرگ نیز نشده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده تاکید کرد با وجود کارشکنی های و بی توجهی فرماندار و بعضی از مسئولین، اگر لازم باشد سپاه شهرستان  با تمام قوا به این مساله میپردازد و برنامه های روشنگرانه ای در سطح  جامعه، حوزه و پایگاه های مقاومت و بطور ویژه در فضای مجازی در راستای  آگاه سازی و تبیین و تشریح اهداف ۹ دی و فتنه ۸۸ برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید سپاه نقده از بی توجهی دولتی ها به حماسه ۹ دی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..