تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 67 خودروی گرفتار در برف جاده های شهرستان پارس آباد

ساعت: 08:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986074

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد از امداد رسانی به 67 خودرو و اسکان 13 نفر گرفتار شده در جریان بارش اخیر برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار"داور طاعتی" در این خصوص گفت:در پی بارش برف های اخیر تا بحال جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد به 67 خودرو امداد رسانی و برای 13 نفر اسکان داده اند.

وی افزود:به دنبال بارش برف و کولاک در جاده های شهرستان پارس آباد نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بلافاصله به خودرو های گرفتار شده در برف امداد رسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در ادامه بر ضرورت آموزش  همگان در مواجهه با حوادث و بلایای تاکید کرد و از شهروندان خواست تا در طرح ملی خادم شرکت کرده و در این طرح آموزش های لازم را از امدادگران یاد بگیرند.

طاعتی در ادامه گفت:به مناسبت سالروز وقوع زلزله بم و هفته کاهش بلایای طبیعی ،جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد  اقدام به برپایی ایستگاه و سنجش رایگان فشار خون نمازگزاران شهر مرزی اصلاندوز در میعادگاه نماز جمعه این شهر کرد.

به گزارش ارس تبار،داور طاعتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد همچنین به ارائه گزارش و تشریح برنامه طرح ملی خادم پرداخت و از ساکنان خواست در دوره های آموزشی ایمنی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 67 خودروی گرفتار در برف جاده های شهرستان پارس آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..