تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز لیگ برتر والیبال جوانان کشور در علی آبادکتول/«هاوش گنبد» گام نخست را محکم برداشت

ساعت: 10:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986175

مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر جوانان کشور با حضور 6 تیم به میزبانی هتل کانیار علی آباد کتول در سالن سرداران شهید این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از زرین نامه؛مرحله مقدماتی رقابت های والیبال جوانان کشور در سال جاری در 2 گروه برگزار می شود که رقابت های منطقه یک با حضور تیم های سایپا تهران، کاله آمل، متین صالحین ورامین، شهرداری اراک، پارسه تهران و هاوش گنبد در شهرستان علی آباد کتول در حال پیگیری است.

خلیل یگانه مجد ناظر فدراسیون والیبال و سرپرست فنی این مسابقات، درباره برگزاری این رقابت ها گفت: این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و بعد از پایان دور مقدماتی 4 تیم برتر از هر گروه به مرحله نهایی صعود می کنند که بازی های این مرحله در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی سطح فنی این رقابت ها را بسیار بالا و قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت والیبال ایران در سال های اخیر ماحصل سرمایه گذاری روی جوانان و شناسایی افراد مستعد است.

یگانه مجد با بیان اینکه برگزاری این مسابقات هم به منظور شناسایی بازیکنان مستعد و برتر در سطح کشور است، تصریح کرد: در اولین روز این مسابقات تیم هاوش گنبد گام نخست را محکم برداشت و موفق شد در 3 ست پیاپی تیم شهرداری اراک را مغلوب کند.

وی افزود: در سایر بازی ها هم تیم های کاله آمل و متین صالحین ورامین به دیدار هم رفتند که تیم کاله موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم متین صالحین را شکست دهد. همچنین تیم پارسه با نتیجه 3 بر صفر تیم بر سایپا غلبه کرد.

فدراسیون والیبال و سرپرست فنی این مسابقات در پایان خاطر نشان کرد: این رقابت ها به مدت پنج5 روز از سوم تا هفتم دی ماه در سالن سرداران شهید شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

valiboool

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز لیگ برتر والیبال جوانان کشور در علی آبادکتول/«هاوش گنبد» گام نخست را محکم برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..