تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار فعالان رسانه ای با خانواده «شهید جاویدالاثر» علی آباد کتول+ تصاویر

ساعت: 10:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986172

تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان علی آباد کتول به همت این پایگاه خبری تحلیلی به دیدار خانواده «شهید جاویدالاثر ناصر چرخی زاده» رفتند تا هم یاد این شهید گرانقدر را در دل خود زنده کنند و هم احوال والدین گرانقدر ایشان را جویا شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ پدر و مادر دیگر مانند سال های قبل جوان نیستند. حالا عمری از آن ها گذشته و گرد پیری بر سر و  رویشان خود نمایی می کند.

وقتی وارد اتاق می شویم، اولین چیزی که خود نمایی می کند، تخت خوابی است که این سال ها، همه ی بار جسم پدر را به دوش می کشد. پدری که تنها جسم ناتوان و بیمارش بدون هیچ حرکتی میان ماست و روحش در میان خواب های طولانی به گوشه و کنار این دنیا سرک می کشد. 

مادر نیز پاهایش دیگر قوت روزهای جوانی را ندارد. به کمک واکر به جمع ما وارد می شود و گوشه ای را برای نشستن انتخاب می کند. می گوید چشم انتظاری پیکر پسر، بیماری همسر توان را این روزها بیش از پیش از او روبوده و کمتر می تواند راه برود و حرکتی داشته باشد. چند قدم هم که بخواهد را برود، مجبور است دقایقی را استراحت کند. 

معرفی شهید:

بسیجی شهید ناصر چرخی زاده فرزند ابوالقاسم، ۱۹ بهمن ۱۳۳۹ در شهر علی آبادکتول متولد شد. وی تحصیلات خود را تا سیکل ادامه داد و در دوران جنگ تحمیلی با لبیک به فرمان جهاد امام خمینی (ره)برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و خاک میهن، به عضویت گردان مهندسی رزمی لشکر ویژه ۲۵ کربلا در آمد و مسئولیت پیک رسانی را عهده گرفت. 

 این شهید جاوید الاثر ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸، محور فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پدر و مادر خود را تا این لحظه برای دیدن پیکر مطهرش، چشم به راه گذاشته است.

shahidnasercharkhizade

«شهید جاویدالاثر ناصر چرخی زاده»

نحوه شهادت:

«شهید چرخی زاده» شب عملیات والفجر۸ در حالی که سوار بر قایق بود و نیروهای گردان را از اروندرود به فاو می برد، قایقش مورد اصابت «آر پی جی» دشمن قرار گرفت.

قایق آتش می گیرد و به داخل آب می افتد و به این ترتیب روح «ناصر» به ملکوت اعلی پرواز کرده و جسم پاکش هم جاویدان می شود.

فرازهایی از وصیت نامه بسیجی شهید ناصر چرخی زاده:

«درود بر خطی که از چشمه جوشان اسلام سرچشمه می گیرد.

 خط امام امت، خمینی بت شکن؛ تنها این خط است که می تواند «قدس»، این قلب محرومان مسلمان را نجات دهد.

از شما ملت ایران و مسلمانان جهان خواستارم که امام را یاری کنید و دستورات او را مو به مو اجرا کنید. 

انقلاب عزیز را حفظ و به حزب الهی بودنتان افتخار کنید.»

به گزارش زرین نامه؛ در پایان این دیدار، تندیس اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان توسط این پایگاه خبری تحلیلی به خانواده معظم «شهید چرخی زاده» اهدا شد.

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

resanehzarin1

گزارش: نرگس تجری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار فعالان رسانه ای با خانواده «شهید جاویدالاثر» علی آباد کتول+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..