تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت شجریان امشب در سنندج برگزار می شود

سیروان صدیقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه موسسه ترنج با توجه به علاقه مردم استان اقدام به برگزاری کنسرت همایون شجریان در روز چهارم دی ماه در سنندج می کند افزود: بلیط فروشی این کنسرت در سایت ایران کنسرت و دفتر موسسه ترنج در میدان مادر سنندج انجام می گیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به استقبال قابل توجه مردم فرهنگی شهر سنندج از این کنسرت، کنسرت در 2 سانس و ساعت های 18:30 و 21:30 برگزار می گردد.
وی یادآورشد:تور کنسرت هوای گریه چندی پیش در چهار شهر استرالیا یعنی پرت، سیدنی، بریزبن و ملبورن برگزار شد و اجراهای بسیار موفقی را نیز پشت سر گذاشت و در ادامه در شهرهای دیگر ایران نیز برگزار می شود.
وی افزود: در این تور کنسرت آیین مشکاتیان (تنبک)، حسین رضایی‌نیا (دف)، میلاد محمدی (تار)، پریچهر خواجه (قانون)، پاشا هنجنی (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه و سرپرست گروه)، لعیا اعتمادی (ویلن آلتو)، پریسا پیرزاده و علی جعفری‌پویان (ویلن)، آتنا مستعان اشتیاقی (کنترباس)، نگار نوراد (ویلنسل) و شهرام رکوعی (فلوت) در این تور آواز همایون شجریان را همراهی خواهند کرد.
کنسرت همایون شجریان قرار است در سالن ازادی سنندج برگزار شود.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/** انتشار دهنده: مسعود احمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت شجریان امشب در سنندج برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..