تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب 285 نفر در دوره‌های سوادآموزی ناحیه دو زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت: این ناحیه در سال جاری موفق به جذب 285 نفر در دوره‌های سوادآموزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،حسن مظفری در شورای پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اظهار کرد: پوشش تحصیلی افراد بی‌سواد و کم‌سواد از جمله اهداف آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه براساس تعهد انجام شده، آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان باید 750 نفر را جذب دوره‌های سوادآموزی خود کند، تصریح کرد: این ناحیه تاکنون موفق به جذب 285 بی‌سواد بین 10 تا 49 سال در دوره‌های سوادآموزی خود شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تعهد دوره انتقال را در آموزش و پرورش ناحیه 2 تعداد 422 نفر اعلام و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در این بخش موفق به جذب 420 نفر شده است.

مظفری با اشاره به تعهد 190 نفری سوادآموزان در دوره تحکیم اضافه کرد: تاکنون 135 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی، ادامه داد: دوره سوادآموزی آبان ماه و دوره‌های تحکیم و انتقال در آذر ماه برای سوادآموزان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان افزود: طرح «خواندن با خانواده» نیز هم‌اکنون در آموزش و پرورش ناحیه 2 در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب 285 نفر در دوره‌های سوادآموزی ناحیه دو زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..