تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به رکورد استقلال خوزستان نرسید

کد خبر: ۴۴۷۲۰۸

۸۲  بازدید

پرسپولیس در حالی قهرمان نیم فصل شد که تعداد امتیازاتش همان تعدادی است که استقلال خوزستان با آن در لیگ قبل قهرمان شده بود.

ورزش سه: پرسپولیس در حالی توانست قهرمان نیم فصل شود که 5 گل در 15 بازی خورده بود اما هنوز رکورد دار این عرصه استقلال خوزستان است که فصل قبل با درخشش خسوس و موسی کولیبالی در خط دفاع به همراه دیگر بازیکنان تنها 4 گل دریافت کردند. البته پرسپولسی ها همان اندازه در پایان نیم فصل امتیاز جمع کردند که استقلال خوزستان در نیم فصل اول لیگ پانزدهم جمع کرده بود.

استقلال خوزستان که فصل قبل تنها 4 گل در نیم فصل خورده بود، این فصل 19 گل دریافت کرده است و یکی از بدترین خط دفاعی های لیگ به حساب می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به رکورد استقلال خوزستان نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..