تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو نما به طور رسمی آغاز به كار كرد

باحضور رئیس رسانه ملی؛

از رادیو نمای مراكز استانی صداوسیما در مراسمی با حضور رئیس رسانه ملی رونمایی شد.

رادیو نما رسما آغاز به كار كردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر علی عسكری كه برای شركت در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تولیدات مراكز صدا و سیما به خوزستان سفر كرد، رسما چراغ رادیو نمای مراكز استانی را روشن كرد.

دکتر علی عسكری در این مراسم گفت: افتتاح رادیو نمای استان‌ها اقدام ارزشمند و جدیدی در حوزه رسانه است كه امیدواریم به توسعه رسانه رادیو كمك كند.
 
وی افتتاح رادیو نما در محل یادمان شهدای هویزه را به فال نیك گرفت و افزود: رادیو، رسانه رزم است و در دوران جنگ تحمیلی به علت در دسترس بودن برای همه، نقش مهمی در پیروزی‌ها و انگیزه دادن به رزمندگان اسلام ایفا كرد.
 
دكتر علی عسكری با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان كرد: امروز بیش از 200 شبكه فارسی زبان، با انتشار مطالب مخرب و منحرف كننده، سعی در مخدوش كردن خدمات نظام اسلامی دارند و این در كنار هجمه گسترده در فضای مجازی، اهمیت ایستادگی و توسعه فعالیت های رسانه ملی را دو چندان می كند.
 
رئیس رسانه ملی ادامه داد: این میزان هجمه رسانه‌ای و جنگ نرم علیه یك كشور در تاریخ بی نظیر است و ما امروز با جنگ نرم و گسترده دشمنان مواجه هستیم كه سعی دارند ابزار افكار عمومی نظام اسلامی یعنی رسانه ملی را بی اثر كنند و امیدواریم به بركت خون شهدا، شاهد توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای نظام اسلامی باشیم و افتتاح رادیو نما پاسخی مناسب به این گونه هجمه‌هاست.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین كشور نیز در این مراسم گفت: شهدا الگوی خوبی برای آموختن رشادت و از خودگذشتگی برای جامعه هستند.
 
سردار علی فضلی افزود: دشمن در تلاش است تا به وحدت اقوام در كشور آسیب بزند اما با درایت مقام معظم رهبری و تیزهوشی اقوام، این حركت با شكست روبرو شده است.
 
در این مراسم از 6 مجموعه و اثر مستند ساخته شده صدا و سیمای مركز خوزستان به دست رئیس رسانه ملی و  معاون امور استان های سازمان صدا و سیما رونمایی شد.
 
همچنین از 18 طرح فنی صدا و سیمای مركز خوزستان با حضور رئیس رسانه ملی رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو نما به طور رسمی آغاز به كار كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..