تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

کد خبر: ۴۴۳۵۶۱

۱۵۶  بازدید

روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را امتحان کنید.

همشهری آنلاین: روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را امتحان کنید.

مواد لازم:

۶ فنجان گل کلم ۶ حبه سیر ۴ فنجان آب مرغ يك فنجان آب یک و ۱/۲ فنجان برنج قهوه‌ای يك قاشق چایخوری نمک ٢ قاشق غذاخوری کره ۱/۲ فنجان شیر ۱/۲ فنجان پنیر موزارلا
تهیه کلم پلو آسیایی  طرز تهیه:

1-ابتدا برنج قهوه‌ای را می‌پزیم البته باید کمی زنده باشد و کنار می‌گذاریم.

2-سپس گل کلم‌ها را با آب و نصف آب مرغ ١۵ دقیقه می‌پزیم تا کاملا نرم شود. وقتی پخت با گوشکوب برقی آنرا میکس می‌کنیم تا در آب کمی که باقی مانده یکدست شود.

3-سپس باقی مانده آب مرغ و شیر را اضافه می‌کنیم. و می‌گذاریم به جوش آیند. سپس کره و نمک و سیر رنده شده را اضافه می‌کنیم و بهم می‌زنیم.

4-در ادامه برنج را اضافه می‌کنیم و ١٠ دقیقه می‌گذاریم خوراک کمی سفت شود. در آخر پنیر موزارلا را اضافه می‌کنیم و ۵ دقیقه زمان می‌دهیم تا کاملا حل شود و خوراک را کشدار کند.

5-می‌توانید کلم پلو را با جعفری خرد شده تزیین و گرم سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..