تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارم زمستان ۹۵؛ نفس تهران بالا نمی‌آید/ هوای یک منطقه در محدوده اضطرار، ۷ منطقه به شدت آلوده

چهارم زمستان ۹۵؛ نفس تهران بالا نمی‌آید/ هوای یک منطقه در محدوده اضطرار، ۷ منطقه به شدت آلوده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز که زمستان به روز چهارم رسیده، هوای تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته است؛ ۸ منطقه قرمز هستند که یکی از آنها کم مانده به اضطرار برسد؛ منطقه ۴ با عدد ۱۹۴. 

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز، هوای تهران برای همه گروه‌ها ناسالم بوده است؛ ۱۵۲. اما ایستگاه‌های سنجش، در همین ساعت اوضاع وخیمی را گزارش می‌کنند؛ 

همانطور که در نقشه سایت جهانی کیفیت هوا می‌بینید، منطقه ۴ در شرق تهران با داشتن بدترین هوای پایتخت و با عدد ۱۹۴ در آستانه اضطرار قرار گرفته است، پس از آن دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد با عدد ۱۷۳؛ مرز منطقه ۲ و ۶ در محدوده گیشا. رده سوم مشترکا برای شهرری در جنوب تهران و دانشگاه شریف در جنوب منطقه ۲ است؛ ۱۷۱. 

در جایگاه چهارم شادآباد در منطقه ۱۸ جا خوش کرده است با عدد ۱۷۰، سپس ستاد مدیریت بحران در منطقه ۷ با عدد ۱۵۹، منطقه بعدی، پیروزی است با عدد ۱۵۵ و جایگاه بعدی متعلق به شهرداری منطقه ۱۰ در ضلع جنوبی خیابان آزادی است با عدد ۱۵۱. 

دو منطقه هم حداقل در محدوده ایستگاه‌های سنجش، هوای پاکی دارند؛ منطقه ۱۶ و ۱۹.

گفتنی است امروز به دلیل آلودگی هوای شدید، مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک تعطیل شده‌اند. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارم زمستان ۹۵؛ نفس تهران بالا نمی‌آید/ هوای یک منطقه در محدوده اضطرار، ۷ منطقه به شدت آلوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..