تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت واریز نشدن حقوق آذرماه فرهنگیان

منصور مجاوری (مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش)  در پاسخ به این سوال که چرا بنا بر وعده داده شده از سوی آموزش و پرورش همچنان مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ پرداخت نشده است، اظهار داشت: در حال حاضر اعتبار برای پرداخت مطالبات در حساب استان‌های هرمزگان، زنجان، شهرستان‌های تهران، کرمانشاه و چند استان دیگر واریز شده است و به تدریج به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که از هیات مدیره بانک ملی استان‌ها خواهش کردیم که شعبه آموزش و پرورش را باز بگذارند تا چک‌ها کارسازی و پرداخت شوند، اعلام کرد؛ تا صبح شنبه هیچ بازنشسته فرهنگی سال ۹۴ بدون دریافت مطالبات باقی نخواهد ماند.

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به این سوال که هنوز حقوق آذرماه فرهنگیان پرداخت نشده است، گفت: با توجه به اینکه گفته بودیم حقوق آموزش و پرورش در قالب سامانه یکپارچه خواهد شد، در حال حاضر لیست حقوق فرهنگیان به خزانه رفته و چک به بانک مرکزی فرستاده شده و هر زمان که بانک مرکزی موافقت کند، پول به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد.

مجاوری ادامه داد: ایجاد سامانه یکپارچه حقوق فرهنگیان به شفاف‌سازی و کاهش هزینه‌ها در آموزش و پرورش بسیار کمک کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت واریز نشدن حقوق آذرماه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..